reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Przepis na życie” z 3,2-mln widownią w TVN

dodano: 2011-05-31 11:18 | aktualizacja: 2011-05-31 11:49
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: press

tvn Debiutancki serial "Przepis na życie", który był nadawany od 6 marca do 29 maja br., w niedziele, najpierw o 21:25, potem o 21:45, przyciągnął do TVN 3,2 mln widzów, co dało stacji średnio 22,6 proc. udziału w rynku. Dzięki temu TVN zajmował pozycję lidera w tym czasie. Udziały konkurencji wynosiły odpowiednio: TVP1 - 17,6 proc., TVP2 – 15 proc., a Polsatu – 14,6 proc.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
"Przepis na życie" cieszył się dużym powodzeniem także w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat). Jego udziały w rynku wyniosły tam 25,8 proc. Porównując, Polsat w tym paśmie zanotował 16,8 proc., Dwójka - 15,7 proc., a Jedynka 14,4 proc.

TVN na reklamach przy serialu zarobił ok. 19,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dane: Nielsen Audience Measurement


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...