reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

KFPP Opole pokonał TOP Trendy

dodano: 2011-06-13 15:50 | aktualizacja: 2011-06-13 15:55
autor: Anita Dąbek | źródło: TVP

Opole 2011 48. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu uzyskał znakomite wyniki oglądalności. Zgromadził przed telewizorami nastawionymi na TVP1 znacznie większą widownię niż rok wcześniej. Średnia oglądalność wszystkich koncertów tegorocznego festiwalu w Opolu (10-11 czerwca) wyniosła w grupie 4+ 3,052 mln osób (udziały 34,2 proc.), a w grupie 16-49 1,226 mln (udziały 30,7 proc.). W 2010 r. transmisje z Opola miały średnią oglądalność na poziomie 2,826 mln widzów (w grupie 4+) i 1,108 mln osób (w grupie komercyjnej). Udziały były znacznie niższe niż w tym roku osiągając odpowiednio 27,5 i 22,5 proc.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
11 czerwca z największym zainteresowaniem telewidzów spotkał się transmitowany z okazji 40-lecia „Lata z Radiem” koncert „Co Ty na to? Z Radiem Lato”. Pierwszą część obejrzało 4,319 mln osób (udziały 35,8 proc.) a drugą aż 4,902 mln widzów przy udziałach 37,7 proc. Oznacza to, że spośród 100 osób oglądających w tym czasie telewizję (godz. 21.22 – 22.22) aż 38 wybrało Jedynkę. Dużo odbiorców miał także wysoko oceniony przez recenzentów, wysmakowany spektakl muzyczny poświęcony twórczości Ewy Demarczyk – „Panna, Madonna, legenda tych lat” – 3,229 mln (udziały 32,4 proc.). Średnia oglądalność wszystkich koncertów transmitowanych 11 czerwca ukształtowała się na poziomie 3,454 mln osób (udziały 36,4 proc.).

W piątek 10 czerwca najwięcej widzów przyciągnęła rywalizacja artystów w czterech kategoriach „SuperJedynek” – 3,764 mln przy udziałach 29,1 proc. Sukcesem było także dynamiczne widowisko z okazji 25-lecia „Teleexpressu” - „Telehity w Teleexpressowym tempie”, które zgromadziło przed odbiornikami 3,635 mln widzów przy udziałach 27,3 proc.

48. KFPP w Opolu cieszył się znacznie większym zainteresowaniem niż odbywający się w ubiegłym tygodniu polsatowski festiwal „TOP Trendy”, którego średnia oglądalności wyniosła: w grupie 4+ 2,258 mln osób (udziały 23,5 proc.), a w grupie 16-49 1,264 mln (udziały 26,1 proc.).

Dane: AGB Nielsen


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

669 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...