dodano: 2011-07-05 11:58 | aktualizacja:
2011-07-05 12:10
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czterech Trenerów, cztery różne muzyczne osobowości… Staną do walki o to, by odnaleźć najlepszy głos w Polsce. 150 wybitnie utalentowanych osób z całego kraju wyłonionych za pomocą specjalnej aplikacji w internecie oraz wybranych przez specjalistów z branży muzycznej zmierzy się na etapie „Przesłuchań w ciemno”.
W trakcie
„Przesłuchań w ciemno”, przy akompaniamencie profesjonalnego zespołu, każdy z Trenerów wybierze dwunastu uczestników, z którymi będzie współpracował. Zadanie to wydaje się proste, ale… Trenerzy nie widzą śpiewających osób. Siedzą na specjalnych fotelach odwróceni tyłem do sceny, więc przy wyborze mogą polegać tylko na swoim słuchu. Jeśli głos uczestnika zachwyci któregoś z Trenerów, ten odwraca się. Uczestnik automatycznie należy do drużyny tego Trenera. Co jeśli odwrócą się wszyscy? Wtedy to uczestnik zdecyduje o tym, z którym Trenerem chce współpracować.
Po tym etapie na wielkim ringu rozpocznie się
„Bitwa”, w której uczestnicy show będą walczyć w duetach z kolegami z tego samego zespołu! To Trenerzy zdecydują, który z ich podopiecznych opuści program. W
„Dogrywce” poznamy finalną grupę uczestników, którzy wezmą udział w odcinkach na żywo. Do walki o kontrakt płytowy i tytuł najlepszego głosu w Polsce stanie ostatecznie 20 wokalistów.
W odcinkach na żywo to Trenerzy i widzowie, za pomocą głosowania, będą decydować o tym kto przejdzie do kolejnego odcinka.
„The Voice of Poland” to innowacyjny projekt zarówno w sferze wizualnej, jak i dzięki szeroko zakrojonym działaniom w internecie. Na stronie programu
www.voice.tvp.pl zostanie umieszczona specjalna aplikacja, dzięki której osoby chętne do wzięcia udziału w programie będą mogły nagrać swój wokal, a specjalny system oceni ich wykonanie i ewentualnie zakwalifikuje do udziału w castingach.
W trakcie odcinków na żywo, w Internecie odbywa się równoległa transmisja z oddzielnego studia, w którym reporter na gorąco reaguje na występy uczestników i komentarze Trenerów. Dzięki zaangażowaniu portali społecznościowych typu Facebook czy Nasza Klasa, widzowie mają możliwość rozmawiać na żywo z uczestnikami programu oraz na bieżąco komentować wydarzenia.
Program „The Voice of Poland” powstał na podstawie pomysłu John de Mol i formatu holenderskiej firmy Talpa Content B.V. „The Voice of Holland”. Międzynarodowy Producent Wykonawczy John de Mol. Producent : Rochstar sp. z o.o., Rinke Rooyens.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.