dodano: 2011-07-05 12:01 | aktualizacja:
2011-07-05 13:52
autor: Anita Dąbek |
źródło: Vectra
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dzięki atrakcyjnej ofercie Internetu oferowanego drogą kablową, zawierającej bogate usługi dodatkowe, Vectra notuje stały, dynamiczny przyrost Internautów. Obecnie ich liczba przekroczyła 300 tys. Abonenci mają do wyboru 5 pakietów internetowych, różniących się od siebie prędkością przesyłu danych do i od abonenta. Wyróżnikiem Internetu Vectry jest
„Taryfa Nocna”, w ramach której w godzinach od 24:00 do 12:00 prędkość łącza automatycznie zwiększa się dwukrotnie bez jakichkolwiek dodatkowych opłat. Natomiast 10 tysięcy obecnych użytkowników Mobilnego Internetu Vectry na czas wakacji otrzymuje 25-proc. zniżkę na każde doładowanie konta.
Ponad 100 tys. abonentów telefonu stacjonarnego
Vectry to również efekt przemyślanych propozycji pakietowych. Abonenci mogą wybierać spośród 5 różnorodnych planów taryfowych, pomagających dostosować usługę do indywidualnych potrzeb. Wyróżnikiem oferty telefonicznej Vectry są m.in. pakiety darmowych minut na kierunki stacjonarne, tanie minuty na połączenia do sieci komórkowych, bezpłatne rozmowy w sieci Vectry.
–
Vectra funkcjonuje na wielu rynkach i na każdym z nich mierzy się z rosnącą liczbą konkurencyjnych usług telekomunikacyjnych. Mimo tego notujemy stały wzrost abonentów w każdej kategorii. Jesteśmy przekonani, że osiągamy go różnorodnością oferowanych produktów, a także systematycznym podnoszeniem jakości obsługi klienta. Staramy się w miarę harmonijnie używać pełnego zestawu nowoczesnych narzędzi, które budują lojalność dotychczasowych klientów i pomagają pozyskać nowych – powiedział Tomasz Żurański, prezes Vectra S.A.
Vectra pod koniec czerwca operator włączyła do swojej oferty cyfrowej cztery nowe kanały w jakości HD:
HBO2 HD, HBO Comedy HD, Cinemax HD, Cinemax 2 HD.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.