dodano: 2011-07-12 21:15 | aktualizacja:
2011-07-14 11:03
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Gazeta Wyborcza/media2.pl
Stacje telewizyjne i rząd zamierzają rozpocząć promocję NTCj. Na ten cel przygotowano 30-sekundowe spoty reklamowe. W jednym z nich pada hasło „Przepraszamy za jakość, sami państwo rozumiecie. Jak w starym kinie”. Wypowiada je dziennikarz stylizowany na Stanisława Janickiego prowadzącego kiedyś w TVP „W starym kinie”. Czarno-biały obraz zmienia się w kolorowy, a zamiast ekranu kinowego pojawiają się ekrany TV. Ma to symbolizować poprawę jakości. Spot zachęca do skontaktowania się z infolinią.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania informacyjna, która ma ruszyć do końca lipca br. na antenach największych stacji, kosztowała nadawców łącznie 350 tys. zł. Obejmuje 9 spotów, które nawiązują m.in. do popularnych w PRL-u programów telewizyjnych, np. „Zrób to sam” Adama Słodowego. W ówczesne gwiazdy wcielił się Wojciech Kalarus, znany współczesnym widzom z programu „Szymon Majewski show”.
Materiały filmowe przygotowane przez agencję Fabryka Komunikacji Społecznej już niebawem będzie można zobaczyć w kanałach TVP, Polsat, TVN, TV 4 oraz TV Puls. Każdy z tych nadawców wyłożył na ich produkcję po 70 tys. zł. Do prowadzenia kampanii cyfryzacyjnej zobowiązuje ustawa uchwalona 30 czerwca br., która wciąż czeka na podpis prezydenta.
Zgodnie z ustawą, nadawcy mają emitować spoty o naziemnej telewizji cyfrowej dwa razy dziennie między godz. 6 a 23.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.