14 lipca br. rozpoczęła się kampania reklamowa nowego, produkowanego z ogromnym rozmachem, muzycznego show TVP2 „The Voice of Poland. Najlepszy głos”. Kampania ma zachęcić widzów do uczestnictwa w programie, zwłaszcza, że tego samego dnia rusza internetowy casting.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pierwszy etap kampanii rozpocznie się w połowie lipca i potrwa dwa tygodnie. Obejmie on emisję reklam radiowych (Radiowa Trójka i RMF FM) oraz internetowych form reklamowych na portalach youtube.pl i gazeta.pl. Planowany jest także mailing do użytkowników serwisów pocztowych interia.pl. W związku z okresem wakacyjnym działania reklamowe zaplanowano również w kurortach nadmorskich, gdzie będą wyświetlane spoty promocyjne programu. Działaniom zewnętrznym towarzyszy autopromocja na antenie TVP2. Kampanię reklamową zaplanował dom mediowy Maxus-Warszawa.
Drugi etap kampanii „The Voice of Poland” został zaplanowany od połowy sierpnia do końca września.
„The Voice” to format, który odniósł wielki sukces na całym świecie. Jedyny, w którym najważniejszy jest głos!
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.