reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Viacom Blink! nadaje z 13°E

dodano: 2011-07-18 18:58 | aktualizacja: 2011-07-20 16:14
autor: Mr. Orbita | źródło: Forum SK (marcin81)

Viacom Blink 20 lipca 2011 roku o godz. 16:00 w Polsce zadebiutował nowy, międzynarodowy kanał rozrywkowy, skierowany do kobiet – Viacom Blink! W momencie startu pojawił się on w ofercie sieci kablowej Multimedia Polska. Dodatkowo, w dniach 20 lipca - 19 sierpnia będzie niekodowany w przekazie satelitarnym. Przekaz testowy nowej stacji pojawił się kilka dni wcześniej w miejscu kodowanego przekazu MTV Europe w paczce MTV Networks. Docelowo kanał ma zasilić m.in. ofertę telewizji nowej generacji n.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Viacom Blink! to nowy kanał rozrywkowy skierowany do kobiet. Jest to wspólny projekt Viacom International Media Networks oraz firmy Endemol. Pierwszym rynkiem, na którym zadebiutował nowy kanał, jest Polska.

Parametry techniczne:

HOT BIRD 6 (13°E)

tp. 128 (11,075 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S/QPSK)

ID: Viacom Blink!
PID V: 165
PID A: 100 (pol), 101 (eng)
PID PCR: 165
SID: 6
PID PMT: 1029
Provider: MTV Networks Europe
Kodowanie: brak



20 lipca wystartuje strona internetowa Viacom Blink!, w pełni zintegrowana z profilem kanału na Facebooku. Poza informacjami o programach, na stronie oraz na profilu społecznościowym znajdą się także artykuły lifestyle'owe. Użytkownicy będą mieli również możliwość obejrzenia programów online już dzień po premierze telewizyjnej.

Viacom Blink! zaoferuje widzom premierową ofertę programową, złożoną z najlepszych propozycji i formatów telewizyjnych ze światowej oferty firmy Endemol. Wiele z nich nie było jeszcze emitowanych w Polsce. Wśród prawie 800 premierowych godzin znajdzie się cała różnorodność gatunków TV, w tym seriale („Rozpalić Cleveland”, „Ekipa ratunkowa”, „Chata pełna Rafterów”, „W pętli życia”), programy lifestyle'owe („Chcę być supermodelką”), formaty rozrywkowe i reality („Fear Factor – Nieustraszeni”, „Moja restauracja górą”) czy wybór najlepszych programów i seriali dokumentalnych („Sekrety zbrodni”, „Wielka miłość małych ludzi”, „Zagadkowe diagnozy”).

Viacom Blink! będzie jedenastym kanałem w portfolio Viacom International Media Networks w Polsce, obejmującym stacje rozrywkowe dla dzieci (Nickelodeon, Nick Jr.), młodzieży (MTV, Viva) oraz dorosłych widzów (Comedy Central, Comedy Central Family), a także stacje o zasięgu europejskim i międzynarodowym (MTV European, VH1 European, VH1 Classic European, MTV Live HD).

Sprzedażą czasu reklamowego kanału zajmuje się dom sprzedaży kanałów tematycznych Atmedia, który obsługuje także pozostałe kanały z rodziny Viacom International Media Networks w Polsce.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...