Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Optymalna lokalizacja nośników powoduje, że są bardzo dobrze widoczne zarówno dla podróżujących w kierunku Białorusi, jak i tych wjeżdżających do Polski. Wyselekcjonowane do udziału w kampanii 3 przejścia graniczne w ubiegłym roku przekroczyło według danych Straży Granicznej prawie 5 mln cudzoziemców, z których przeważającą część stanowili Białorusini, w dużej mierze mieszkańcy regionów przygranicznych Białorusi.
–
Wszelka działalność reklamowa Biełsatu na Białorusi jest metodycznie utrudniana lub wręcz uniemożliwiana przez władze, a reklama outdoorowa naszej marki w ogóle nie wchodzi w grę. Dlatego te billboardy są dla nas bardzo ważne. Codziennie do końca roku oglądać je będą tysiące Białorusinów – podkreśla szefowa stacji, Agnieszka Romaszewska-Guzy.
Za kreację kampanii odpowiada Mateusz Adamski z zespołem. Projekt graficzny przygotował Paweł Pogoda. Kampania jest realizowana przez dom mediowy Maxus-Warszawa na zlecenie Biura Marketingu TVP S.A.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.