dodano: 2011-08-09 11:19 | aktualizacja:
2011-08-09 11:25
autor: Janusz Sulisz |
źródło: atmedia.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
–
O wyborze Atmedia przesądziły atrakcyjność i wiarygodność oferty. Liczymy na długoterminową, stabilną współpracę, która pozwoli skutecznie komercjalizować program Rodin TV – mówi Andrzej Rojek, właściciel i prezes zarządu Rodin TV Sp. z o.o.
Rodin TV adresuje program do dorosłych widzów, z naciskiem na odbiorców z grupy wiekowej 30-55 lat, zainteresowanych m.in. astrologią, ezoteryką i zielarstwem. Specjaliści z tych dziedzin prowadzą na antenie stacji programy nadawane na żywo od 9 rano do 2 w nocy. W ramówce stacji znajdują się m.in. horoskopy, programy poradnikowe i ciekawostki z życia gwiazd. Formuła Rodin TV zakłada liczne interakcje z publicznością.
Kanał Rodin TV będzie dostępny w EPG dekoderów CYFRY+, a także niekodowany (FTA) z satelity Hot Bird - 13E. Nadawca prowadzi obecnie rozmowy na temat poszerzenia dystrybucji.
Atmedia sprzedaje czas reklamowy w Rodin TV w ramach pakietów gwarantowanej widowni – Atmax, Atyour Choice, a także w ofercie Atsingle i cennikowej. Rodin TV dołącza do portfolio Atmedia jako 58. kanał telewizyjny. Przypomnijmy, że w ostatnich tygodniach ofertę brokera wzmocniły Disney Junior, Polo TV, iTV oraz Viacom Blink!. Atmedia jest największym w Polsce domem sprzedaży mediów tematycznych. Oferuje zakup czasu reklamowego oraz akcji specjalnych w 58 kanałach tematycznych i w 24 witrynach internetowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.