reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Jak CANAL+ postrzegają widzowie?

dodano: 2011-09-06 17:07 | aktualizacja: 2011-09-07 15:09
autor: Anita Dąbek | źródło: C+

Canal+ Nowoczesna, łącząca najlepsze kanały sportowe i filmowe, dostarczająca emocji i spełniająca oczekiwania rodziny – tak 80 proc. badanych postrzega ofertę CANAL+. W czerwcu 2011 firma Millward Brown SMG/KRC przeprowadziła na zlecenie CANAL+ Cyfrowego badania jakościowe i ilościowe abonentów CYFRY+, posiadających dostęp do oferty CANAL+ oraz potencjalnych klientów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Widzowie pozytywnie oceniają zarówno ofertę sportową, jak i filmową CANAL+. To dla nas powód do satysfakcji, ale także wielkie zobowiązanie i drogowskaz, w jakim kierunku powinna rozwijać się polityka programowa stacji. Wiemy czego oczekują nasi klienci i będziemy w sposób dynamiczny i skuteczny realizować te oczekiwania - mówi Beata Mońka, Prezes Zarządu spółki CANAL+ Cyfrowy.

- Abonenci postrzegają nas – i słusznie – jako producenta wysokiej jakości filmów i seriali. Jednocześnie prawie połowa widzów chce oglądać w CANAL+ więcej polskich produkcji. Takie właśnie założenia będzie realizować nasza nowa strategia programowa. Jeszcze w tym roku ruszamy z produkcją serialu „Misja Afganistan”, rozpoczynamy też intensywne prace nad kolejnym projektem – tym razem serialem sensacyjnym w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego, który wyprodukuje Endemol Polska - dodaje Beata Ryczkowska, Dyrektor Pionu Programowego nadawcy.

Wysoki poziom satysfakcji z oferty filmowej stacji deklaruje blisko 90 proc. odbiorców CANAL+. Wśród walorów stacji respondenci wskazują: różnorodność gatunków filmowych prezentowanych na antenie, dużą liczbę znanych i popularnych filmów, możliwość obejrzenia i odkrycia w CANAL+ produkcji, o których wcześniej nie słyszeli. Są bardzo zadowoleni z dobrze przemyślanego układu ramówki CANAL+ i dopasowania do zwyczajów związanych z oglądaniem telewizji. Podkreślają również techniczną i merytoryczną jakość opracowań filmów zagranicznych – wskazują na bardzo dobrą jakość tłumaczenia i podkładu lektorskiego.

Postulują więcej produkcji europejskich, a przede wszystkim polskich, w tym dobrej jakości, oryginalnych seriali. Jednocześnie, badania wskazują na wysoką rozpoznawalność CANAL+ jako producenta filmów i seriali, zarówno polskich, jak i międzynarodowych projektów. Respondenci utożsamiają produkcje CANAL+ z rozrywką na wysokim poziomie, udziałem znanych aktorów i interesującym scenariuszem.

Wyniki prezentowanych badań miały kluczowy wpływ na nową strategię programową CANAL+, zakładającą wzrost nakładów na koprodukcję polskich filmów fabularnych i produkcje własne. W tym roku stacja zaangażowała się m.in. w produkcję „Blind Watching” Andrzeja Jakimowskiego, „Nowhere” Małgorzaty Szumowskiej i „Pokłosie” Władysława Pasikowskiego, uzyskując jednocześnie prawa do premierowego pokazywania ich na antenie. Trwają już prace nad nowym serialem CANAL+ „Misja Afganistan”, z Pawłem Małaszyńskim w roli głównej. Stacja uruchamia właśnie kolejny projekt – produkcję 8 odcinkowego serialu sensacyjnego, w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego. Producentem wykonawczym, za zlecenie CANAL+jest Endemol Polska.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...