dodano: 2011-09-23 10:19 | aktualizacja:
2011-09-23 11:08
autor: Anita Dąbek |
źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Liderem pasma z wynikiem ponad 1,05 proc. oglądalności wciąż jest
Viva Polska. Zdaniem specjalistów, to dopiero początek popularności disco polo, bo potencjał jest ogromny.
Justyna Owczarek, dyrektor ds. kanałów tematycznych w
Atmedia, powiedziała, że aż
40 proc. Polaków deklaruje, że słucha muzyki disco i disco polo. Jej zdaniem, poszukujący kolejnych nisz tematycznych telewizyjni nadawcy, dopiero szykują się do prawdziwego podboju tego rynku. Atmedia to największy broker reklam w kanałach tematycznych, który sprzedaje też czas reklamowy w Polo TV.
Polo TV jest kierowany do widzów w wieku 35 – 55 lat, ze średnim wykształceniem i średnimi dochodami, głównie do kobiet. Dodatkowym atutem jest zapewnione miejsce w pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, który ruszy w grudniu br.
Niszę na treści disco polo dostrzegła także TV Silesia, która jako pierwsza zaczęła nadawać tego typu program -
„Lista Śląskich Szlagierów”. Viva Polska, należąca do globalnego koncernu Viacom, wprowadziła program
„Disco ponad wszystko” z gwiadami takimi jak Bayer Full czy Boys. Z danych oglądalności za sierpień wynika, że miał on najwyższą oglądalność ze wszystkich pozycji w ramówce kanału. 27 września br. na rynku zadebiutuje kolejny kanał muzyczny z muzyką disco i disco polo – TV.DISCO, którego nadawcą jest 4Fun Media.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.