dodano: 2011-10-17 10:35 | aktualizacja:
2011-10-17 19:39
autor: lukas_k |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Marek Staniszewski — z wykształcenia filozof, od 16 lat zajmuje się komunikacją marek. W tym czasie pełnił obowiązki dyrektora strategicznego w agencjach TJ PARTNER, Gruppa66 Ogilvy, Euro RSCG oraz członka zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands, gdzie odpowiadał także za agencję Max Weber (digital). Prowadził ponadto wykłady i zajęcia związane z zarządzaniem, marketingiem oraz reklamą w projektach szkoleniowych organizowanych przez Harvard Business Publishing, Szkołę Strategii Marki przy SAR, Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia, Szkołę Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego oraz Akademię Questus. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów związanych z zarządzaniem marką, marketingiem i komunikacją reklamową oraz książki „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp” oraz współautorem książki „Portret klienta”.
Anna Gołębicka rozpoczęła drogę zawodową w agencjach reklamowych Hager (Omnicom Group) i Martis. Pracowała w TVN jako manager zespołu strategii i produktów reklamowych TVN24, kanałów tematycznych, a następnie manager zespołu strategii rozwoju i wsparcia sprzedaży TVN. Kierowała marketingiem CenterNet SA. (operator infrastrukturalny telefonii komórkowej) i doradzała zarządowi Grey Group. Ostatnio pełniła funkcję dyrektora marketingu Paged Meble, gdzie odpowiadała za komunikację i produkt marek Paged Meble, Woodways, Meble Jarocin. Autorka wielu strategii komunikacji dla takich marek, jak m.in. Gatta, Bartek, Koncern Nafowy Lotos, Ochnik, Gerber, Trójka. Polskie Radio, Jedynka. Polskie Radio, Monsanto oraz licznych publikacji na temat marketingu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.