dodano: 2011-10-20 16:39 | aktualizacja:
2011-10-20 17:34
autor: Anita Dąbek |
źródło: press.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Powoli zmierzamy do tego, że niemal w każdym pomieszczeniu w domu Polacy będą mieli telewizor. Wspólne oglądanie w salonie wciąż jest tradycją wielu polskich rodzin, ale od pewnego czasu obserwujemy zmianę zwyczajów. Obserwujemy swoistą personalizację. W coraz większym stopniu każdy domownik chce mieć telewizor w swoim pokoju i mieć wpływ na to, co ogląda - ocenia Marcin Jarnicki, kierownik działu badań marketingowych w ITI Neovision, cytowany w informacji rozesłanej do mediów.
Kolejni operatorzy uruchamiają więc usługę multiroom, która umożliwia oglądanie telewizji na dwóch telewizorach w ramach jednego abonamentu (za dodatkową opłatą). Ostatnio funkcjonalność tę wprowadził Cyfrowy Polsat. Już wcześniej multiroom zaoferowały m.in. platforma n, CYFRA+ i sieć kablowa UPC Polska.
* Badania TGI Millward Brown obejmują drugi kwartał 2001 i 2011 roku
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.