dodano: 2011-10-24 19:19 | aktualizacja:
2011-10-25 22:33
autor: Anita Dąbek |
źródło: newsweek
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Mniejszościowym udziałowcem
U-TV jest
TVN, który kupił 25 proc. udziałów w spółce
Stavka na kilka tygodni przed sprzedażą giełdowej spółki zarządzanej przez rodziny Walterów i Wejchertów.
Nowa telewizja ma korzystać z know-how technologicznego, zaplecza produkcyjnego i archiwalnego TVN. W projekt zaangażowani są m.in. Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN, i Adam Pieczyński, szef TVN24. Gotowa jest wstępna ramówka. Szefową projektu U-TV została Lidia Kazen, producentka m.in. „Generała” – serialu i filmu o Władysławie Sikorskim oraz „Alfabetu mafii”. Jednym z pasm pokieruje Patrycja Redo, niegdyś dziennikarka TVN24, ostatnio związana z TVN Warszawa. Produkcją kieruje Agnieszka Malinowska, dotychczas związana m.in. z „Dzień dobry TVN”. To one rekrutują zespół kanału.
U-TV ma być telewizją informacyjno-społeczno-poradnikową. Na antenie znajdą się głównie programy interwencyjne, które zdobywają w polskiej telewizji coraz większą popularność. Polityki ma być mało, a jeżeli będzie, to raczej regionalna. Ważną pozycją w ramówce będą magazyny poradnikowe poruszające problemy zdrowotne, prawa konsumentów czy tematy motoryzacyjne. Początkowo zapowiadano, że projekt będzie skierowany do starszych widzów. Byłoby to ciekawe rozwiązanie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.