reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Promocja z TV zamiast PS3 w platformie CYFRA+

dodano: 2011-11-10 14:50 | aktualizacja: 2011-11-10 19:51
autor: Jacek Grzeszczak | źródło: CYFRA+

CYFRA+ HD 12 listopada rusza świąteczna promocja CYFRY+, w której klientom decydującym się na pełną ofertę platformy lub pakiet CANAL+ HBO Superpremium za symboliczną złotówkę oferowany jest telewizor 3D firmy LG wraz z dwiema parami okularów. - To pierwsza promocja na rynku platform cyfrowych z telewizorami 3D. Klienci CYFRY+, za symboliczną złotówkę otrzymają rodzinny zestaw do odbioru programów w trójwymiarze: telewizor 3D wraz z dwiema parami okularów - mówi Grzegorz Bruski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Komercyjnego spółki CANAL+ Cyfrowy.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Abonenci dostaną od nas nie tylko sprzęt, ale również gwarancję codziennych emisji kontentu w najwyższej jakości w paśmie CANAL+ 3D - dodał. Korzystając z promocji świątecznej z prezentami, w ramach umowy podpisywanej na 26 miesięcy, abonenci zapłacą 168,9 zł za pełną ofertę CYFRY+ i 137 zł za pakiet CANAL+ HBO Superpremium. 
 
Świąteczną akcję promocyjną wspiera intensywna kampania reklamowa z nową ikoną CYFRY+ w roli głównej - Jedynym Takim, któremu głosu użycza Borys Szyc. - W najnowszym spocie reklamowym Jedyny Taki tradycyjnie już zaskoczy widzów, występując tym razem w roli strażaka, który - w zastępstwie Świętego Mikołaja odpowie na „palącą potrzebę prezentów - mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy. - Nasz bohater powie nie tylko o wyjątkowym prezencie - telewizorze 3D, ale przypomni też o nowościach w CYFRZE+- wersjach HD wszystkich naszych kanałów tematycznych - dodaje Staniszewski. 30 i 15-sekundowe spoty będą prezentowane od 11 listopada w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampanię uzupełni komunikacja w radiu i Internecie. Kreację przygotowały Dział Kreacji CANAL+ Cyfrowy i agencja Change Integrated, animację studio Platige Image, a media zaplanował ZenithOptimedia Group. 

Więcej w CANAL+ 3D
Codziennie 3 godziny programów, co tydzień premiera 
 
Od 11 listopada CYFRA+ poszerza pasmo CANAL+ 3D. Codziennie abonenci będą mogli oglądać trzy godziny programów w trójwymiarze, w tym cotygodniową premierową emisję filmu fabularnego, dokumentalnego lub ważne wydarzenie sportowe. Tylko w listopadzie i grudniu zaplanowane są m.in.: spektakularny koncert Kylie Minogue, głośny obraz Xawerego Żuławskiego „Wojna polsko-ruska”, oszałamiający wizualnie pełnometrażowy film dokumentalny, „Safari” oraz trójwymiarowe transmisje z najbardziej prestiżowych meczów ligi hiszpańskiej: Real Madryt – Atletico Madryt i Real Madryt – FC Barcelona. Derbom stolicy Hiszpanii zawsze towarzyszą ogromne emocje, a „Gran Derbi” pomiędzy Realem i Barceloną to wydarzenie, na które kibice czekają cały rok. Dwaj odwieczni rywale należą do najsłynniejszych klubów na świecie. Co roku ich mecz ogląda ponad miliard widzów, a tylko wybrani – w tym widzowie CANAL+ - mogą go zobaczyć w 3D. W paśmie CANAL+ 3D widzowie zobaczą także takie hity, jak „Piła 3D”, „Pirania 3D” czy „Ocean przygód 3D”.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CYFRA+


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...