dodano: 2011-11-15 12:28 | aktualizacja:
2011-11-15 12:30
autor: Anita Dąbek |
źródło: Multimedia Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Blisko 5 lat naszej obecności na giełdzie z pewnością możemy zaliczyć do bardzo udanych w historii spółki. Skala naszej działalności, a także zakres oferowanych usług znacząco się zwiększyły. Zrealizowaliśmy wszystkie giełdowe obietnice, które składaliśmy podczas oferty publicznej i dziś jesteśmy kompletnym dostawcą usług z obszaru mediów i telekomunikacji - mówi Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska. -
Przed rynkiem wciąż stoi wiele wyzwań i konieczność konsolidacji. Będziemy kontynuować naszą strategię poza giełdą i zamierzamy być wiodącym graczem zarówno w obszarze jakości dostarczanych usług, jak i aktywnej akwizycji. Tylko takie firmy odniosą sukces.
W czasie swojej obecności na giełdzie
Multimedia Polska niemal podwoiły liczbę sprzedanych usług do blisko
1,477 mln na koniec września 2011 r. Bardzo znaczący dla spółki był czterokrotny wzrost liczby klientów korzystających jednocześnie z telewizji, Internetu i telefonu, czyli pakietu Triple Play. Obecnie już
ponad 100 tys. abonentów korzysta z pełnego pakietu usług.
Analizując poszczególne usługi, największy wzrost odnotowano w segmencie Internetu, gdzie liczba użytkowników wzrosła ponad dwukrotnie do
387 tys. na koniec września 2011 r. W tym samym okresie znacząco wzrosła również liczba sprzedanych usług - telewizji do
818 tys. (+79%) oraz telefonu do
272 tys. (+86%).
Wzrost liczby sprzedanych usług Multimedia Polska oznacza wzrost wyników finansowych. Na koniec I półrocza 2011 r. przychody MMP wyniosły
303 mln zł, tj. o 62% więcej niż w analogicznym okresie 2006 r., kiedy spółka wypracowała 187 mln zł. Jeszcze lepiej prezentuje się wynik EBITDA, który w pierwszych sześciu miesiącach 2011 r. osiągnął 157,5 mln zł, czyli o 77% więcej niż w I półroczu 2006 roku, kiedy było to 89 mln zł.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.