reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Multimedia Polska opuszczają GPW

dodano: 2011-11-15 12:28 | aktualizacja: 2011-11-15 12:30
autor: Anita Dąbek | źródło: Multimedia Polska

Multimedia Polska Multimedia Polska, po blisko pięciu latach obecności i 1200 sesjach giełdowych, opuszczają warszawską Giełdę Papierów Wartościowych. Na głównym parkiecie GPW spółka zadebiutowała 13 listopada 2006 r., a ostatnie notowanie miało miejsce 22 sierpnia tego roku. Formalną decyzję o wycofaniu spółki z giełdy podjęła Komisja Nadzoru Finansowego na posiedzeniu 18 października 2011 r.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Blisko 5 lat naszej obecności na giełdzie z pewnością możemy zaliczyć do bardzo udanych w historii spółki. Skala naszej działalności, a także zakres oferowanych usług znacząco się zwiększyły. Zrealizowaliśmy wszystkie giełdowe obietnice, które składaliśmy podczas oferty publicznej i dziś jesteśmy kompletnym dostawcą usług z obszaru mediów i telekomunikacji - mówi Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska. - Przed rynkiem wciąż stoi wiele wyzwań i konieczność konsolidacji. Będziemy kontynuować naszą strategię poza giełdą i zamierzamy być wiodącym graczem zarówno w obszarze jakości dostarczanych usług, jak i aktywnej akwizycji. Tylko takie firmy odniosą sukces.

W czasie swojej obecności na giełdzie Multimedia Polska niemal podwoiły liczbę sprzedanych usług do blisko 1,477 mln na koniec września 2011 r. Bardzo znaczący dla spółki był czterokrotny wzrost liczby klientów korzystających jednocześnie z telewizji, Internetu i telefonu, czyli pakietu Triple Play. Obecnie już ponad 100 tys. abonentów korzysta z pełnego pakietu usług.

Analizując poszczególne usługi, największy wzrost odnotowano w segmencie Internetu, gdzie liczba użytkowników wzrosła ponad dwukrotnie do 387 tys. na koniec września 2011 r. W tym samym okresie znacząco wzrosła również liczba sprzedanych usług -  telewizji do 818 tys. (+79%) oraz telefonu do 272 tys. (+86%).

Wzrost liczby sprzedanych usług Multimedia Polska oznacza wzrost wyników finansowych. Na koniec I półrocza 2011 r. przychody MMP wyniosły 303 mln zł, tj. o 62% więcej niż w analogicznym okresie 2006 r., kiedy spółka wypracowała 187 mln zł. Jeszcze lepiej prezentuje się wynik EBITDA, który w pierwszych sześciu miesiącach 2011 r. osiągnął 157,5 mln zł, czyli o 77% więcej niż w I półroczu 2006 roku, kiedy było to 89 mln zł.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...