dodano: 2011-11-16 10:34 | aktualizacja:
2011-11-16 12:05
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Segment Sprzedaży i Marketingu stanowi wyodrębnioną pod względem organizacyjnym oraz finansowym część działalności biznesowej TVN S.A., realizującą funkcje sprzedaży i marketingu, w tym projektowania polityki wizerunkowej, planowania i organizacji sprzedaży reklam, sponsoringu, telesprzedaży, lokowania produktów i innych usług z nimi związanych oraz funkcje wsparcia i promocji procesów sprzedażowych i działań marketingowych z wykorzystaniem kluczowych nazw programów telewizyjnych TVN S.A., chronionych jako znaki towarowe, m.in.,
TVN, TVN24, TVN7, TVN Turbo, TVN Style, TVN Meteo, ITVN.
Planowana reorganizacja TVN S.A. polegać będzie na
wniesieniu w formie aportu ww. Segmentu Sprzedaży i Marketingu - istniejącego i funkcjonującego w ramach struktury korporacyjnej TVN S.A., obejmującego nazwy kluczowych programów telewizyjnych (chronione znaki towarowe) zarządzane przez Segment Sprzedaży i Marketingu – jako zorganizowanej część przedsiębiorstwa do spółki zależnej pod firmą
Highgate Capital Investments Sp. z o. o. (planowane jest dokonanie zmiany firmy na
TVN Media Sp. z o.o.). W konsekwencji, dotychczasowa działalność Segmentu Sprzedaży i Marketingu będzie kontynuowana w ramach ww. spółki zależnej.
W następstwie powyższego, zakres działalności spółki zależnej obejmować będzie głównie usługi na rzecz podmiotów trzecich w zakresie różnych form reklamowych udostępnianych klientom TVN S.A., jak też klientom innych programów telewizyjnych typu premium, występowanie jako pośrednik w sprzedaży form sponsoringowych TVN, zarządzanie kluczowymi nazwami kanałów telewizyjnych (chronione znaki towarowe) m.in. TVN, TVN24, TVN7, TVN Turbo, TVN Style, TVN Meteo, ITVN, jak również zapewnienie określonych działań marketingowych związanych z ramówką telewizyjną TVN.
W ramach wniesionego aportu aktywa przypisane obecnie do Segmentu Sprzedaży i Marketingu oraz związane z wypełnianymi przez niego funkcjami zostaną przeniesione do spółki zależnej. Prawa i obowiązki wynikające z umów z osobami trzecimi związanymi z realizacją funkcji Segmentu Sprzedaży i Marketingu zostaną przeniesione na spółkę zależną.
Spółka zależna stanie się nowym pracodawcą w stosunku do dotychczasowych pracowników Segmentu Sprzedaży i Marketingu. Warunki pracy i płacy, jak również miejsce wykonywania pracy przez pracowników Segmentu Sprzedaży i Marketingu, nie ulegną zmianie.
Łączna wartość zorganizowanej części przedsiębiorstwa jest szacowana obecnie na kwotę
od 2,2 do 2,7 miliardów złotych, w tym wartość znaków towarowych to szacunkowo
od 1,3 do 1,6 miliarda złotych.
W związku z aportem, TVN S.A. oraz spółka zależna dokonają niezbędnych uzgodnień oraz doprowadzą do zawarcia dodatkowych umów, które będą wymagane do kontynuowania działalności Segmentu Sprzedaży i Marketingu przez spółkę zależną.
Prawidłowo wdrożona reorganizacja w ocenie Zarządu powinna doprowadzić do poprawienia efektywności działalności grupy, w tym do efektywniejszego wykorzystania jej aktywów oraz uzyskania materialnych oszczędności finansowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.