„Telesmok” to kolejny, trzeci odcinek kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji. Spot z Telesmokiem wszedł na ekrany największych polskich stacji telewizyjnych. Celem kampanii informacyjnej Ministerstwa Infrastruktury i pięciu największych nadawców ma być przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Do 31 lipca 2013 roku sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową. Autorem wszystkich 9 spotów przygotowanych w ramach kampanii jest Fabryka Komunikacji Społecznej. Podobnie jak dwa poprzednie filmy „W starym kinie” i „Słodowy”, „Telesmok” w humorystyczny sposób nawiązuje do kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 80-tych.
W główną rolę po raz kolejny wcielił się Wojciech Kalarus – aktor i parodysta, za reżyserię odpowiada Michał Gazda, za kreację Agata Grosicka. Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa dwa lata. Kampanijne spoty będą prezentowane na ekranach telewizji: TVP, Polsat, TV 4, TVN i TV Puls.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.