dodano: 2011-11-27 10:43 | aktualizacja:
2011-11-27 10:48
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Reklama przygotowana przez firmę UNIVERSUM specjalizującą się w nowoczesnych rozwiązaniach reklamowych 3D nawiązuje do najnowszego spotu telewizyjnego CYFRY+ i jest elementem świątecznej kampanii platformy.
- Stawiamy na innowacyjne i oryginalne narzędzia komunikacji marketingowej. Reklama holograficzna nie tylko przykuwa uwagę odbiorców, ale również znakomicie wpisuje się w charakter naszej najnowszej promocji i podkreśla atuty rozwijanego przez nas kontentu 3D - mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy.
Kampania świąteczna wspiera promocję sprzedażową CYFRY+, w ramach której klienci decydujący się na pakiet CANAL+ HBO Superpremium lub pełną ofertę CYFRY+ otrzymują za symboliczną złotówkę rodzinny zestaw do odbioru programów w trójwymiarze – telewizor 3D wraz z dwiema parami okularów. Dzięki tym odbiornikom będą mogli oglądać codziennie ponad trzy godziny programów prezentowanych w ramach pasma CANAL+ 3D, w tym cotygodniową premierową emisję filmu fabularnego, dokumentalnego lub ważne wydarzenie sportowe. Tylko w listopadzie i grudniu zobaczą w trójwymiarze m.in. prestiżowe mecze Liverpool FC - Manchester City i Real Madryt – FC Barcelona, głośny obraz Xawerego Żuławskiego „Wojna polsko-ruska”, oszałamiający wizualnie pełnometrażowy film dokumentalny, „Safari” oraz znane z ekranów kin hity „Piła 3D”, „Pirania 3D” czy „Ocean przygód 3D”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.