dodano: 2012-01-16 11:20 | aktualizacja:
2012-01-16 11:22
autor: Anita Dąbek |
źródło: Atmedia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Atmedia sprzedaje kampanie w TVR w ramach pakietów rozliczanych w grupie 16-49, a więc Atmax, Atmax select, Atyour target i Atsingle, a także w ramach pakietów spotów i w ofercie cennikowej.
TVR adresuje program do rolników i osób utrzymujących się z rolnictwa oraz przetwórstwa spożywczego. Ramówkę stacji tworzą programy informacyjne i biznesowe dotyczące m.in. rolnictwa, technologii, prawa europejskiego, a także programy rozrywkowe promujące regionalną kuchnię czy muzykę. TVR dzieli ramówkę na pasma – edukacyjne, informacyjne i agrobiznesowe oraz rozrywkowe, co pozwala jej precyzyjnie docierać do różnych grup celowych (kobiet, mężczyzn, młodzieży, seniorów).
-
TVR stanowi unikalne medium dotarcia do rozproszonej grupy docelowej - mieszkańców wsi i mniejszych miejscowości. To także narzędzie do komunikacji z widzem miejskim zainteresowanym zdrowym życiem blisko natury. Liczymy, że owocna współpraca z Atmedia pozwoli reklamodawcom skutecznie realizować cele biznesowe za pośrednictwem naszej telewizji - mówi Grzegorz Albrecht, dyrektor marketingu i sprzedaży w TVR.
Do tej pory stacja nie zatrudniała zewnętrznego biura reklamy i samodzielnie prowadziła sprzedaż czasu reklamowego.
Wraz z TVR portfolio Atmedia tworzy obecnie 60 kanałów telewizyjnych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.