dodano: 2012-02-06 10:54 | aktualizacja:
2012-02-06 14:19
autor: Anita Dąbek |
źródło: tvpolsat.info / Inf. własna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Operator platformy Cyfrowy Polsat jest zobowiązany w regulaminie świadczenia usług do poinformowania abonentów o zmianach w ofercie. Niestety wielu klientów nie dostało żadnej informacji o planowanym wyłączeniu stacji.
Według tvpolsat.info,
Cyfrowy Polsat przesyłał komunikaty na dekodery, ale otrzymało je tylko część klientów. Spora grupa abonentów nie dostała żadnego powiadomienia. Wiadomości w tej sprawie nie było też np. w iCOK. Na stronie internetowej platformy w strefie dla klientów informacja została umieszczona w newsie na temat dołączenia nowych stacji. Nie była jednak komunikowana odrębnie i już została stamtąd usunięta. Znajduje się jeszcze w biurze prasowym, ale nie są to strony przeznaczone dla klientów, ale dla przedstawicieli mediów. Ponadto na profilu
Cyfrowego Polsatu na Facebooku praktycznie do ostatniej chwili nie potwierdzano informacji o planowanym wyłączeniu
TVN HD+1. Informacja w tej sprawie nie została też umieszczona w sposób zauważalny na kanale Dla Abonentów, np. na pasku informacyjnym tej stacji, gdzie zamiast o zmianach w ofercie można przeczytać o promocjach w VOD – Domowej Wypożyczalni Filmowej. Warto dodać, że rok wcześniej, gdy z oferty usuwano kanały BBC, akcja informacyjna była bardziej intensywna.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.