dodano: 2012-03-01 11:47 | aktualizacja:
2012-03-01 16:14
autor: Anita Dąbek |
źródło: Multimedia Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wraz ze wzrostem przychodów rośnie liczba
RGU (jednostka generowana przychodu). Na koniec 2011 r. spółka miała ponad
840 tys. RGU telewizji, w tym już blisko 195 tys. RGU telewizji cyfrowej w technologii DTV oraz IPTV – to o niemal 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Łączna liczba RGU telewizji wzrosła o 100 tys. rok do roku. To efekt akwizycji, a także pozyskiwania nowych klientów na nowo budowanych i istniejących sieciach.
- Z kwartału na kwartał rośnie liczba abonentów telewizji cyfrowej. Dziś jest to istotne źródło przychodów nie tylko w strukturze samego segmentu telewizji, ale łącznych przychodów spółki. Dobrze przygotowane pakiety razem z innym usługami tj. internetem i telefonem cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem naszych klientów. Dla nas oznacza to rosnące wpływy i lojalność abonentów. – mówi Andrzej Rogowski.-
Wzrost przychodów i zysków zawdzięczamy konsekwentnie realizowanej strategii pakietyzacji usług - mówi Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska. -
Systematycznie wzrasta liczba abonentów i sprzedanych usług. Nadal odnotowujemy wysoką rentowność działalności, mimo negatywnego wpływu na nasze wyniki różnic kursowych związanych z zakupem programmingu i pasma, za które częściowo płacimy w walutach obcych. Jednocześnie zachowujemy konserwatywny poziom zadłużenia. Oceniam, że jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do wyzwań jakie stawia przed nami rynek mediów i telekomunikacji. Mam tu przede wszystkim na myśli zarówno zdarzenia związane z realizacją wzrostu organicznego jak i przyspieszających procesów konsolidacyjnych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.