reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Multimedia Polska: 840 tys. RGU telewizji

dodano: 2012-03-01 11:47 | aktualizacja: 2012-03-01 16:14
autor: Anita Dąbek | źródło: Multimedia Polska

Multimedia Polska Segment telewizji niezmiennie stanowi kluczowe źródło przychodów Multimediów Polska. W ubiegłym roku Multimedia miały 295,7 mln zł z tego segmentu czyli ponad 6 proc. więcej niż rok wcześniej. Tylko w IV kwartale 2011 r. sprzedaż segmentu wyniosła 75,8 mln zł tj. 7 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2010 r. Coraz bardziej rośnie znaczenie i udział telewizji cyfrowej (DTV i IPTV), która zapewniła blisko 18 mln zł przychodów w IV kwartale 2011 r. tj. o 61 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy z telewizji cyfrowej stanowiły blisko 24 proc. całego segmentu, podczas gdy rok wcześniej było to około 16 proc.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wraz ze wzrostem przychodów rośnie liczba RGU (jednostka generowana przychodu). Na koniec 2011 r. spółka miała ponad 840 tys. RGU telewizji, w tym już blisko 195 tys. RGU telewizji cyfrowej w technologii DTV oraz IPTV – to o niemal 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Łączna liczba RGU telewizji wzrosła o 100 tys. rok do roku. To efekt akwizycji, a także pozyskiwania nowych klientów na nowo budowanych i istniejących sieciach.

- Z kwartału na kwartał rośnie liczba abonentów  telewizji cyfrowej. Dziś jest to istotne źródło przychodów nie tylko w strukturze samego segmentu telewizji, ale łącznych przychodów spółki. Dobrze przygotowane pakiety razem z innym usługami tj. internetem i telefonem cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem naszych klientów. Dla nas oznacza to rosnące wpływy i lojalność abonentów. – mówi Andrzej Rogowski.- Wzrost przychodów i zysków zawdzięczamy konsekwentnie realizowanej strategii pakietyzacji usług - mówi Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska. - Systematycznie wzrasta liczba abonentów i sprzedanych usług. Nadal odnotowujemy wysoką rentowność działalności, mimo negatywnego wpływu na nasze wyniki różnic kursowych związanych z zakupem programmingu i pasma, za które częściowo płacimy w walutach obcych. Jednocześnie zachowujemy konserwatywny poziom zadłużenia. Oceniam, że jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do wyzwań jakie stawia przed nami rynek mediów i telekomunikacji. Mam tu przede wszystkim na myśli zarówno zdarzenia związane z realizacją wzrostu organicznego jak i przyspieszających procesów konsolidacyjnych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...