dodano: 2012-03-06 00:37 | aktualizacja:
2012-03-06 01:45
autor: lukas_k |
źródło: media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od 5 marca 2012 roku spółka wprowadzi także nowy, interesujący sposób komunikacji wizualnej marki. Głównym punktem reklamowym
Multimedia Polska będzie znak „
M” umieszczony w nazwie spółki.
Dodatkowym hasłem „
Wybierz swój multimedialny pakiet” spółka zachęca do zakupu usług w pakietach, do której w prezencie dodaje gadżety multimedialne: tablety lub smartfony. W ramach promocji dostępne są pakiety:
Smartfon
Samsung GIO w prezencie w pakiecie z:
- telewizją cyfrową (najwyższy pakiet 90 kanałów)
- internetem 6 Mb/s
- modemem WiFi
- abonament: 99 zł
- umowa: 24 miesiące
Tablet
Samsung Galaxy w prezencie w pakiecie z:
- telewizją cyfrową (najwyższy pakiet 90 kanałów)
- internetem 20 Mb/s
- modemem WiFi
- telefonem w planie Optymalny (100 minut darmowych rozmów)
- abonament: cena 159 zł
- umowa: 24 miesiące
Kampania prowadzona jest w 56 miastach, m.in. w Warszawie, Olsztynie, Gdyni, Szczecinie, Wrocławiu, Łodzi, Lublinie. Na akcję składają się: kampania outdoorowa w wybranych miastach (mobileskyboard, autobusy), kampania internetowa, wykorzystująca m.in. największe serwisy ogólnopolskie i Google oraz kampania BTL. W ramach akcji odświeżona została strona internetowa
multimedia.pl. Za koncepcję kreatywną oraz zakup mediów odpowiada agencja MediaMocni.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.