dodano: 2012-03-07 17:04 | aktualizacja:
2012-03-07 17:06
autor: Anita Dąbek |
źródło: TV Puls
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najliczniejszą widownię w historii stacji zgromadził emitowany w lutym film
„Lodowa zagłada 2012” – oglądało go średnio
445 tys. widzów, osiągając AMR % na poziomie 2,45%, a udziały w grupie 16-49 – 6,36%.
–
To dla Telewizji Puls bardzo dobre informacje, ale nie zamierzamy spoczywać na laurach. Przed nami start wiosennej ramówki, a to oznacza dla naszych widzów szereg nowości – aż cztery seriale, bardzo bogatą ofertę filmową, uwielbiane przez najmłodszych bajki i nowe serie niezwykłych dokumentów. Wierzę, że tak różnorodne i atrakcyjne propozycje będą dodatkowym bodźcem na drodze do naszego celu, jakim jest pozycja lidera rodzinnej rozrywki – powiedział Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.