Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramówce
Kino Polska HD znajdą się filmy fabularne, dokumentalne, animowane oraz seriale. Według raportu za 2011 rok, na pozyskanie treści w HD nadawca zamierza przeznaczyć część środków pozyskanych z emisji akcji. W zależności od stopnia zużycia kopii konwersja jednego filmu stanowi wydatek około 100 - 200 tysięcy zł. Kino Polska HD powstanie w oparciu o zasoby i doświadczenie
Cyfrowego Repozytorium Filmowego, w którym od grudnia ubiegłego roku Kino Polska posiada 60 procent. Nie wiadomo, kiedy Kino Polska HD pojawi się na rynku, ale o planach jego uruchomienia mówiono już kilkakrotnie.
Nadawca planuje także uruchomić serwis wideo na żądanie
Filmboxlive, w którym znajdą się filmy z kanałów Filmbox. Docelowo w ramach serwisu mają być dostępne też kanały live. -
Będzie on dostępny dla użytkowników na urządzeniach mobilnych i w tzw. inteligentnych telewizorach (SmartTV) - powiedział portalowi wirtualnemedia.pl Bogusław Kisielewski, członek zarządu Kino Polska TV. Nadawca prowadzi już rozmowy z producentami urządzeń mobilnych i telewizorów, a także operatorami kablowymi.
Kino Polska przygotowuje także swoje kanały na rynek amerykański - Kino Polska International i Kino Polska Muzyka.
Spółka Kino Polska na rynku polskim oferuje kanały: Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Filmbox, Filmbox HD, Filmbox Extra, Filmbox Family.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.