Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
ING Autobusy WIFI to jedna z pierwszych i największa tego typu inicjatywa w Polsce. Na ulice 12 polskich miast wyjechało w sumie
80 pojazdów wyposażonych w mobilne hot spoty. W Trójmieście akcją zostały objęte także
2 pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej. Zainstalowane w pojazdach modemy umożliwią pasażerom bezpłatne połączenie z Internetem podczas podróży do pracy czy na uczelnię.
ING Autobusy WIFI są kontynuacją rozpoczętej w grudniu 2011 r kampanii ING „WIFI Express”, promującej internetowe Konto Direct. W reklamie nawiązującej do formuły serialu, bank podkreśla korzyści Konta Direct i Internetu. –
Obecnie rozpoczynamy kolejny etap kampanii wychodząc poza TV i Internet. Chcemy być tam, gdzie ludzie mają naturalną potrzebę korzystania z Internetu – mówi Barbara Pasterczyk Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.
–
Coraz więcej Polaków posiada nowoczesne urządzenia mobilne z dostępem do Internetu, takie jak smartfony. Nie wszyscy jednak aktywnie korzystają z Internetu w swoim telefonie, często w obawie przed kosztami związanymi z dostępem do sieci. Tymczasem, dzięki dostępowi do mobilnego Internetu, możemy w w dowolnym miejscu i czasie np. połączyć się ze swoimi znajomymi na Facebooku, sprawdzić pocztę elektroniczną czy też skorzystać z bankowości mobilnej. Chcemy, aby podróż autobusem, w którym udostępniamy pasażerom bezpłatny Internet, była kolejnym dowodem na to, że z nami Internetowi mają lepiej – dodaje Barbara Pasterczyk.
Autobusy z bezpłatnym dostępem do Internetu od ING jeżdżą do końca czerwca br. w 12 miastach:
Warszawie, Krakowie, GOP, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Opolu, Rzeszowie i Szczecinie. Będzie je można rozpoznać po pomarańczowym kolorze i informacji „Tu masz darmowy Internet od ING”. Aby skorzystać z Internetu, wystarczy po prostu spośród dostępnych sieci połączyć się z „ING Autobus WIFI” lub „ING SKM WiFi”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.