dodano: 2012-06-06 11:03 | aktualizacja:
2012-06-06 11:05
autor: Anita Dąbek |
źródło: Viacom
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tak dobre wyniki oglądalności są odzwierciedleniem m.in. pozytywnego przyjęcia przez widzów hitowych propozycji z wiosennej oferty programowej, m.in.
„Łubu Dubu”, „Dwie spłukane dziewczyny”, ale też nowych odcinków ulubionych serii widzów Comedy Central –
„Dwóch i pół”, „Teoria wielkiego podrywu”, „Mike i Molly” czy
„Jak poznałem Waszą matkę”.
-
Wyniki oglądalności potwierdzają ogromny potencjał, tkwiący w programach komediowych - mówi Maurice Hols, dyrektor generalny kanalów Comedy Central w regionie Europy Północnej. -
Polacy znani są ze swojego poczucia humoru i właśnie na Comedy Central szukają rozrywki i relaksu. Jestem pewien, że również nasza letnia propozycja, czyli „C-CUP” ukazująca piękniejszą stronę futbolu spodoba się nie tylko polskim kibicom, lecz wszystkim widzom, ceniącym dobrą zabawę - dodaje.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.