Discovery Networks EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), oddział Discovery Communications - największego nadawcy programów dokumentalnych na świecie - informuje, że od 20 czerwca 2012 roku Discovery HD Showcase ma ciekawszą, odświeżoną oprawę wizualną w krajach Beneluksu, we wszystkich krajach skandynawskich, w Północnej, Południowo-Wschodniej Europie, w Turcji, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zmiany obejmują wprowadzenie wyrazistego, animowanego logo, bumperów, znaków identyfikacyjnych oraz plansz końcowych. Odświeżone logo zwiększy wyrazistość treści HD dzięki zastosowaniu przezroczystości, odbicia oraz załamania w szklanym napisie Showcase. Na antenie kanału pojawi się również szereg tematycznych bumperów i plansz końcowych HD Showcase. Animowana wersja logo pojawi się na przyciemnianej, przezroczystej planszy, nakładającej się na emitowany w danym momencie obraz. W ten sposób promowane będą wybrane propozycje programowe.
Nowa, odświeżona oprawa Discovery HD Showcase zbiega się w czasie z premierą nowych odcinków takich serii, jak Mighty Mississippi oraz Jak to jest zrobione. Pierwsza z nich śledzi podróż byłego brytyjskiego prezentera Sir Trevora McDonalda wzdłuż najdłuższej rzeki Ameryki. Z kolei najnowsze odcinki popularnego i niezwykle fascynującego programu Jak to jest zrobione zabiorą widzów do największych fabryk na całym świecie, aby pokazać kulisy przekształcania surowców w przedmioty codziennego użytku. Dodatkowo na antenie pojawi się też program Zagadki Wszechświata z Morganem Freemanem, w którym nagrodzony Oskarem aktor, znany z zamiłowania do kosmosu, bada największe tajemnice wszechświata… a wszystko w niesamowitej jakości HD.
Nowa oprawa wizualna wprowadzona zostaje 20 czerwca 2012 r.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.