Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W programie zobaczymy rodziny, które dopracowały metodę zakupów przy użyciu kuponów promocyjnych do perfekcji. Wydając niewiele, skupują olbrzymie ilości „niezbędnych rzeczy”. Ci przebiegli konsumenci potrafią wyśledzić każdą okazję, od tańszego przeglądu samochodu po przecenę w supermarkecie. Premierowy odcinek serii zostanie wyemitowany na
TLC już w piątek,
3 sierpnia, o godz. 22.00.
W trzecim sezonie programu towarzyszyć będziemy najbardziej zawziętym łowcom promocji w Stanach Zjednoczonych. April, doświadczona zbieraczka kuponów, planuje zakupić jedzenie dla 300 gości zaproszonych na 15. urodziny córki za mniej niż 100 dolarów. Studentka college'u Dominique i jej koledzy planują wykorzystać kupony, aby zrobić ogromne zapasy galaretki na wielką imprezę na basenie. Nietypową bohaterką tej edycji będzie Judy, która oprócz tego, że w swej piwnicy zgromadziła zapasy warte 25 tys. dolarów, została poproszona o poprowadzenie wykładu na temat polowania na promocje dla osób w ciężkiej sytuacji finansowej. Dzięki praktycznej lekcji wyszukiwania i używania kuponów pomoże ona kilku słuchaczom, którzy ledwo wiążą koniec z końcem. W tej serii poznamy także Jane, która jest tak oddaną miłośniczką oszczędnych zakupów, że była w stanie postawić w pokoju swojej córki potężne regały na produkty, które masowo „sprząta” ze sklepowych półek podczas regularnych wizyt w supermarketach.
Bohaterowie programu niewątpliwie świetnie poradzą sobie w czasach kryzysu. Nie straszne im bowiem wyżywienie kilkuosobowej rodziny i zapewnienie wszystkich innych niezbędnych do życia środków - kosmetyków, detergentów czy sprzętów użytku domowego za przysłowiowe parę dolarów. Tylko czy takie ilości produktów są rzeczywiście potrzebne każdemu z nich? Jednym faktycznie pozwalają przetrwać z tygodnia na tydzień, inni traktują tego typu zakupy jako swoje hobby, a wszystko, co kupią dzięki zniżkowym kuponom, przekazują na cele charytatywne. Niezależnie od przyczyny, wszyscy bohaterowie programu nałogowo wręcz przeglądają sterty gazet z kuponami i ciężko jest im sobie wyobrazić życie bez promocyjnego dreszczyku emocji. Potrafią spędzać na wyszukiwaniu i wycinaniu kuponów nawet po 16 godzin dziennie. Jak w rzeczywistości poradzą sobie z zakupowymi wyzwaniami oraz towarzyszącymi im emocjami?
„Łowcy promocji” (ang.
Extreme Couponing 3)
Premiera: w piątek, 3 sierpnia 2012 roku, o godz. 22.00 na TLC
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.