reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

3. sezon „Łowców promocji” w TLC

dodano: 2012-07-16 13:21
autor: Anita Dąbek | źródło: TLC

TLC.jpg TLC zaprasza na nową serię spotkań z ludźmi ogarniętymi manią korzystania z  zakupowych okazji. „Łowcy promocji” oszczędzają krocie, pilnie obserwując sklepowe akcje marketingowe oraz przeszukując gazety w poszukiwaniu wyprzedaży i kuponów upoważniających do zniżek. Okazuje się, że dzięki nim można nabyć przedmioty nawet za 5 proc. ceny wyjściowej.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W programie zobaczymy rodziny, które dopracowały metodę zakupów przy użyciu kuponów promocyjnych do perfekcji. Wydając niewiele, skupują olbrzymie ilości „niezbędnych rzeczy”. Ci przebiegli konsumenci potrafią wyśledzić każdą okazję, od tańszego przeglądu samochodu po przecenę w supermarkecie. Premierowy odcinek serii zostanie wyemitowany na TLC już w piątek,
3 sierpnia, o godz. 22.00
.

W trzecim sezonie programu towarzyszyć będziemy najbardziej zawziętym łowcom promocji w Stanach Zjednoczonych. April, doświadczona zbieraczka kuponów, planuje zakupić jedzenie dla 300 gości zaproszonych na 15. urodziny córki za mniej niż 100 dolarów. Studentka college'u Dominique i jej koledzy planują wykorzystać kupony, aby zrobić ogromne zapasy galaretki na wielką imprezę na basenie. Nietypową bohaterką tej edycji będzie Judy, która oprócz tego, że w swej piwnicy zgromadziła zapasy warte 25 tys. dolarów, została poproszona o poprowadzenie wykładu na temat polowania na promocje dla osób w ciężkiej sytuacji finansowej. Dzięki praktycznej lekcji wyszukiwania i używania kuponów pomoże ona kilku słuchaczom, którzy ledwo wiążą koniec z końcem. W tej serii poznamy także Jane, która jest tak oddaną miłośniczką oszczędnych zakupów, że była w stanie postawić w pokoju swojej córki potężne regały na produkty, które masowo „sprząta” ze sklepowych półek podczas regularnych wizyt w supermarketach.
Bohaterowie programu niewątpliwie świetnie poradzą sobie w czasach kryzysu. Nie straszne im bowiem wyżywienie kilkuosobowej rodziny i zapewnienie wszystkich innych niezbędnych do życia środków - kosmetyków, detergentów czy sprzętów użytku domowego za przysłowiowe parę dolarów. Tylko czy takie ilości produktów są rzeczywiście potrzebne każdemu z nich? Jednym faktycznie pozwalają przetrwać z tygodnia na tydzień, inni traktują tego typu zakupy jako swoje hobby, a wszystko, co kupią dzięki zniżkowym kuponom, przekazują na cele charytatywne. Niezależnie od przyczyny, wszyscy bohaterowie programu nałogowo wręcz przeglądają sterty gazet z kuponami i ciężko jest im sobie wyobrazić życie bez promocyjnego dreszczyku emocji. Potrafią spędzać na wyszukiwaniu i wycinaniu kuponów nawet po 16 godzin dziennie. Jak w rzeczywistości poradzą sobie z zakupowymi wyzwaniami oraz towarzyszącymi im emocjami?

„Łowcy promocji” (ang. Extreme Couponing 3)
Premiera: w piątek, 3 sierpnia 2012 roku, o godz. 22.00 na TLC


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...