Do emisji trafił kolejny 7. spot promujący naziemną telewizję cyfrową. Tym razem pokazuje prognozę pogody, podczas której prezenter zmaga się nie tylko z fryzurą, ale także ze zbliżającą się trąbą powietrzną. Celem kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji oraz pięciu największych nadawców – TVP, Polsatu, TV 4, TVN i Puls – jest przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Głównym narzędziem komunikacji są spoty telewizyjne, emitowane do 2013 r. w dwóch głównych etapach. W etapie pierwszym odbiorcy będą zachęcani do skorzystania z możliwości, jakie już teraz daje telewizja cyfrowa. W etapie drugim nacisk zostanie położony natomiast na zbliżające się terminy wyłączenia sygnału analogowego.
Łącznie przygotowano 9 spotów telewizyjnych, sfinansowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji oraz stacje telewizyjne. Wszystkie filmy opierają się na humorystycznym odwołaniu do klasycznych i kultowych programów telewizyjnych z lat od 60. do 90. Realizacją kampanii zajmuje się Fabryka Komunikacji Społecznej.
Pozostałe spoty z tej samej serii to: „Stare Kino”, „Adam Słodowy”, „Smok Telesfor”, „Telenowela”, „Teleturniej” i „Mecz”.
Przypomnijmy, że do 31 lipca 2013 roku sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.