dodano: 2012-08-01 16:07 | aktualizacja:
2012-08-01 16:11
autor: Anita Dąbek |
źródło: iTV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Stacja – dotąd rozrywkowo-lifestyle’owa, wprowadza do ramówki więcej programów muzycznych, cieszących się największą popularnością wśród jej widzów. Analizy oglądalności pokazały, że audycje muzyczne, które stanowiły ok. 1/3 ramówki, oglądało o ponad 50 proc. więcej widzów niż średnia dla całej ramówki iTV (porównanie danych za I półrocze 2012 r., wskaźnik: AMR, na podstawie Nielsen Audience Measurement). Dodatkowo, programy muzyczne cieszą się popularnością wśród młodszych widzów.
-
Chcemy wykorzystać ten potencjał, dlatego inwestujemy w ofertę muzyczną i nadajemy stacji nowy profil programowy. Skoncentrujemy się na młodszych odbiorcach, przede wszystkim z grupy 13-29 lat, którzy w telewizji poszukują głównie muzyki - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, prezes Telestar S.A.
W nowej ramówce iTV łączy m.in . takie gatunki muzyczne jak pop, dance, czy disco polo. W programie pojawiły się m.in . audycje „Disco Polo Show” z listą przebojów tego gatunku, a także „Disco Tour” z relacjami z klubów i koncertów disco polo.
-
Efekty nowej strategii pokazują wyniki oglądalności iTV w lipcu, gdy zaczęliśmy wprowadzać zmiany do ramówki. Stację oglądało średnio o 25 proc. widzów więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach roku - mówi Agnieszka Bobrukiewicz.
Poza zmianami ramówkowymi, nadawca inwestuje w jakość produkcji i oprawę graficzną.
Nowe muzyczne oblicze stacji promuje hasło
„Muza na maxa”. iTV będzie je wykorzystywać m.in . podczas zaplanowanych na sierpień eventów nagłaśniających nowości w ofercie.
*AMR, grupa 16-49 lat, dane Nielsen Audience Measurement
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.