W telewizji pojawił się kolejny 8. spot o cyfryzacji sygnału telewizji naziemnej stworzony przez Fabrykę Komunikacji Społecznej. Do czego nawiązuje? Ciemna ulica, dwie postacie skradają się wzdłuż ściany, ich sumienia ewidentnie nie są czyste. Jeden z rzezimieszków postanawia zdradzić i dać drapaka. Czy choć on uniknie odsiadki za murami więzienia?
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ósmy spot kampanii o cyfryzacji telewizji, po „Starym Kinie”, „Adamie Słodowym”, „Telesmoku”, „Telenoweli”, „Teleturnieju”, „Meczu” i „Prognozie pogody”, emitowany w telewizji od końca lipca br., pokazuje przygody dwóch tajemniczych postaci, które uciekają stróżom prawa.
Wykorzystując humorystyczną konwencję, spot przypomina, że aby móc śledzić losy telewizyjnych bohaterów, należy przełączyć się na odbiór cyfrowy.
Celem kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji oraz pięciu największych nadawców (TVP, Polsatu, TV 4, TVN i TV Puls) jest przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Do 31 lipca 2013 r. sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową.
Głównym narzędziem komunikacji są spoty telewizyjne emitowane do 2013 r. w dwóch głównych etapach. W etapie pierwszym odbiorcy są zachęcani do skorzystania z możliwości, jakie już teraz daje telewizja cyfrowa. W etapie drugim nacisk zostanie położony natomiast na zbliżające się terminy wyłączenia sygnału analogowego.
Łącznie przygotowano 9 spotów telewizyjnych, sfinansowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji oraz stacje telewizyjne. Wszystkie filmy opierają się na humorystycznym odwołaniu do klasycznych i kultowych programów telewizyjnych z lat 60. - 90. XX w.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.