dodano: 2012-08-21 13:16 | aktualizacja:
2012-08-21 13:23
autor: Anita Dąbek |
źródło: Eurosport, Onet
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowy serwis internetowy zostanie umieszczony w domenie Onet.pl. 27 sierpnia strona
www.sport.onet.pl otrzyma nową identyfikację wizualną. Zmieni się także logotyp wspólnego serwisu, a dotychczasowi użytkownicy sportowych stron Onetu oraz portalu
www.eurosport.pl zostaną przekierowani na nowy adres
www.eurosport.onet.pl.
Nowy serwis = nowe korzyści dla użytkownika
Dzięki połączeniu redakcji Onetu i Eurosportu, użytkownicy nowego serwisu
www.eurosport.onet.pl zyskają możliwość dotarcia do większej liczby jeszcze lepszych jakościowo informacji oraz plików wideo, publikowanych jako stały element kontekstowy wzbogacający materiały redakcyjne. Na stronie znajdzie się też większa liczba autorskich artykułów, wywiady z wybitnym sportowcami z Polski i świata, komentarze opiniotwórczych dziennikarzy, a także szeroki zakres tematycznych, eksperckich blogów. Na stronach serwisu
www.eurosport.onet.pl publikowanych będzie około 5 tysięcy artykułów miesięcznie. Serwis
www.eurosport.onet.pl będzie skierowany do szerokiego grona sportowych kibiców.
Każdego dnia serwis dostarczy eksperckie treści dotyczące zarówno najważniejszych, jak i niszowych dyscyplin sportu. Redakcja
www.eurosport.onet.pl szczególną uwagę poświęci występom i sukcesom polskich sportowców.
Aspekt strategiczny i biznesowy przedsięwzięcia
Wyróżnikiem nowego produktu będzie przede wszystkim najlepsza oferta na rynku, oparta o możliwości, jakie daje połączenie dwóch wiodących mediów sportowych. Obok szeroko rozpoznawalnej marki medium internetowego, jakim jest Onet, pojawi się logotyp Eurosportu, najsilniejszego europejskiego kanału sportowego. Z wizerunkowego punktu widzenia jest to pierwsze tego typu partnerstwo na polskim rynku internetowym, co czyni nowy serwis
www.eurosport.onet.pl jeszcze bardziej unikatowym, a połączenie sił Onetu i Eurosportu jednym z największych tegorocznych wydarzeń na rynku sportowych mediów w kraju.
–
Onet w swojej działalności prowadzi politykę partnerstwa oraz współpracy z silnymi partnerami i stara się ich pozyskiwać w różnych obszarach. Naszą ambicją jest wyznaczanie standardów, wiec szukamy uznanych na rynku marek, dzięki współpracy z którymi użytkownicy Onetu otrzymają najatrakcyjniejszą i podaną w najnowocześniejszej formie ofertę. Współpraca Onetu z Eurosportem wpłynie pozytywnie na rangę nowego serwisu, jego atrakcyjność merytoryczną i wizerunkową, a tym samym zwiększy zdecydowanie jego zasięg – komentuje przyczyny zawarcia wspólnego partnerstwa
Robert Bednarski, prezes zarządu Grupy Onet.
–
Skojarzenie najsilniejszej sportowej marki telewizyjnej w Polsce, jaką jest Eurosport, oraz czołowej krajowej marki internetowej – Onetu, ma na celu stworzenie największego serwisu o tematyce sportowej w Polsce, niekwestionowanego lidera w tej dziedzinie. Współpraca ta ma stworzyć zarówno silny produkt jak i zapewnić podstawy do jego dynamicznego i długofalowego rozwoju – podkreśla znaczenie wspólnego projektu
Krzysztof Świergiel, dyrektor zarządzający Eurosport Polska.
Oficjalne wprowadzenie nowego serwisu zostało ogłoszone niecały tydzień przed jej debiutem, by tym samym odpowiednio przygotować użytkowników dotychczasowych serwisów Onetu i Eurosportu na zmiany, istotne zarówno dla sportowych fanów jak i dla obu partnerów. W wyniku połączenia grupy Eurosport i Onet nie planują żadnych zmian kadrowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.