reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

www.eurosport.onet.pl - nowy serwis sportowy

dodano: 2012-08-21 13:16 | aktualizacja: 2012-08-21 13:23
autor: Anita Dąbek | źródło: Eurosport, Onet

Onet Eurosport Grupa Onet oraz Grupa Eurosport podpisały umowę w sprawie współpracy redakcyjnej oraz reklamowej, tworząc tym samym nowy serwis www.eurosport.onet.pl. Partnerska strona, której oficjalny debiut nastąpi 27 sierpnia 2012 roku, wypełniona będzie treściami, które do tej pory można było znaleźć w serwisach należących do obu stron porozumienia. Dzięki skojarzeniu ze sobą dwóch renomowanych marek powstanie produkt, który zyska uznanie szerokiego grona użytkowników oraz wzbudzi zainteresowanie reklamodawców.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowy serwis internetowy zostanie umieszczony w domenie Onet.pl. 27 sierpnia strona www.sport.onet.pl otrzyma nową identyfikację wizualną. Zmieni się także logotyp wspólnego serwisu, a dotychczasowi użytkownicy sportowych stron Onetu oraz portalu www.eurosport.pl zostaną przekierowani na nowy adres www.eurosport.onet.pl.  

Nowy serwis = nowe korzyści dla użytkownika

Dzięki połączeniu redakcji Onetu i Eurosportu, użytkownicy nowego serwisu www.eurosport.onet.pl zyskają możliwość dotarcia do większej liczby jeszcze lepszych jakościowo informacji oraz plików wideo, publikowanych jako stały element kontekstowy wzbogacający materiały redakcyjne. Na stronie znajdzie się też większa liczba autorskich artykułów, wywiady z wybitnym sportowcami z Polski i świata, komentarze opiniotwórczych dziennikarzy, a także szeroki zakres tematycznych, eksperckich blogów. Na stronach serwisu www.eurosport.onet.pl publikowanych będzie około 5 tysięcy artykułów miesięcznie. Serwis www.eurosport.onet.pl będzie skierowany do szerokiego grona sportowych kibiców.

Każdego dnia serwis dostarczy eksperckie treści dotyczące zarówno najważniejszych, jak i niszowych dyscyplin sportu. Redakcja www.eurosport.onet.pl szczególną uwagę poświęci występom i sukcesom polskich sportowców.

Aspekt strategiczny i biznesowy przedsięwzięcia

Wyróżnikiem nowego produktu będzie przede wszystkim najlepsza oferta na rynku, oparta o możliwości, jakie daje połączenie dwóch wiodących mediów sportowych. Obok szeroko rozpoznawalnej marki medium internetowego, jakim jest Onet, pojawi się logotyp Eurosportu, najsilniejszego europejskiego kanału sportowego. Z wizerunkowego punktu widzenia jest to pierwsze tego typu partnerstwo na polskim rynku internetowym, co czyni nowy serwis www.eurosport.onet.pl jeszcze bardziej unikatowym, a połączenie sił Onetu i Eurosportu jednym z największych tegorocznych wydarzeń na rynku sportowych mediów w kraju.

Onet w swojej działalności prowadzi politykę partnerstwa oraz współpracy z silnymi partnerami i stara się ich pozyskiwać w różnych obszarach. Naszą ambicją jest wyznaczanie standardów, wiec szukamy uznanych na rynku marek, dzięki współpracy z którymi użytkownicy Onetu otrzymają najatrakcyjniejszą i podaną w najnowocześniejszej formie ofertę. Współpraca Onetu z Eurosportem wpłynie pozytywnie na rangę nowego serwisu, jego atrakcyjność merytoryczną i wizerunkową, a tym samym zwiększy zdecydowanie jego zasięg – komentuje przyczyny zawarcia wspólnego partnerstwa Robert Bednarski, prezes zarządu Grupy Onet.

Skojarzenie najsilniejszej sportowej marki telewizyjnej w Polsce, jaką jest Eurosport, oraz czołowej krajowej marki internetowej – Onetu, ma na celu stworzenie największego serwisu o tematyce sportowej w Polsce, niekwestionowanego lidera w tej dziedzinie. Współpraca ta ma stworzyć zarówno silny produkt jak i zapewnić podstawy do jego dynamicznego i długofalowego rozwoju – podkreśla znaczenie wspólnego projektu Krzysztof Świergiel, dyrektor zarządzający Eurosport Polska.

Oficjalne wprowadzenie nowego serwisu zostało ogłoszone niecały tydzień przed jej debiutem, by tym samym odpowiednio przygotować użytkowników dotychczasowych serwisów Onetu i Eurosportu na zmiany, istotne zarówno dla sportowych fanów jak i dla obu partnerów. W wyniku połączenia grupy Eurosport i Onet nie planują żadnych zmian kadrowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały TV w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

399 zł Więcej...