dodano: 2012-08-30 16:24 | aktualizacja:
2012-08-30 16:28
autor: Anita Dąbek |
źródło: CP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jedna z … tysięcy nagród!
Przez ponad miesiąc we wszystkich punktach sprzedaży największej platformy satelitarnej w kraju będzie trwał konkurs
„Dni Otwarte na Nagrody”. Osoby, które
między 29 sierpnia a 8 października br. udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytanie konkursowe, mają szansę wygrać jedną z wielu nagród rzeczowych, wśród których znajdują się: samochód
Volkswagen Touran CityLine, 100 telewizorów
Samsung LCD HD, 1200 kart płatniczych (ze środkami pieniężnymi w wysokości 1000 zł, 500 zł, 50 zł) i 8700 gadżetów.
Aby zdobyć wartościowe nagrody, wystarczy przyjść do najbliższego
punktu sprzedaży Cyfrowego Polsatu, dokończyć w jak najbardziej ciekawy sposób rozpoczętą myśl:
„Warto zostać abonentem Cyfrowego Polsatu, gdyż…”, wrzucić zgłoszenie do urny i oczekiwać na decyzję Komisji.
-
„Dni Otwarte na Nagrody” w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu są nie tylko doskonałą okazją do bezpośredniego zapoznania się z naszą najnowszą ofertą i promocjami, ale także szansą na „uśmiech losu” i zdobycie cennych nagród o łącznej wartości ponad 3 milionów złotych. Celem tej akcji jest zaproponowanie Klientom dodatkowych korzyści z bycia członkiem naszej 3,5-milionowej społeczności. Zgromadziliśmy dla nich tysiące nagród, w tym między innymi cieszące się popularnością auto rodzinne, nowoczesne i funkcjonalne telewizory, 1200 kart płatniczych oraz 250 000 bezpłatnych kodów do serwisu ipla - mówi Beata Białkowska, Dyrektor Marketingu w Cyfrowym Polsacie.
Dla nowych widzów wciąż obowiązują korzystne ceny za abonament na pakiety dodatkowe. Dzięki
„Wielkiej obniżce cen!” o połowę taniej niż dotychczas, za jedyne 10 zł co miesiąc, widzowie mogą zyskać dostęp do najważniejszych wydarzeń sportowych w ramach Pakietu Sport HD lub najlepszego kina, świetnej rozrywki czy kreatywnej edukacji dla najmłodszych w Pakiecie Extra HD. Hity filmowe prosto z afiszy kinowych, które gwarantuje Pakiet HBO Cinemax HD, można oglądać za 30 zł miesięcznie.
250 tysięcy bezpłatnych kodów ipla
To nie wszystkie atrakcje i benefity w ramach „Dni Otwartych na Nagrody”. Platforma planuje zaprosić aż 250 tysięcy swoich widzów do bliższego zapoznania się z internetową ofertą rozrywkową, przekazując im bezpłatnie kody dostępu do specjalnie przygotowanego na tę okazję pakietu w telewizji internetowej ipla. Pakiet
„Dni Otwarte na Nagrody” zawiera programy dziecięce i rozrywkowe z oferty grupy Viacom i dostępny będzie za pomocą aplikacji ipla na komputery z systemem Windows oraz na stronie
www.ipla.tv/pakiet/dniotwarte.
-
W ramach akcji chcemy nagrodzić jak najszerszą grupę naszych klientów, dając im bezpłatną możliwość korzystania ze specjalnie dla nich przygotowanego pakietu w ramach największej w Polsce telewizji internetowej ipla - mówi Beata Białkowska, Dyrektor Marketingu w Cyfrowym Polsacie.
-
Specjalnie z myślą o promocji „Dni Otwarte na Nagrody” przygotowany został także specjalny pakiet w ipla dedykowany abonentom Cyfrowego Polsatu, którzy zyskają dostęp online do treści oferowanych przez nasze stacje, w tym kanał dziecięcy Nickelodeon. Teraz „Dora Poznaje Świat”, „SpongeBob Kanciastoporty”, „iCarly”, czy inne programy z portfolio grupy Viacomu mogą dotrzeć do atrakcyjnej grupy użytkowników korzystających z usług ipla - dodaje Piotr Urbanowski, Network Development Director, Viacom International Media Networks na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.
Memo…mania
W ramach wsparcia akcji przygotowana została również aktywność dla użytkowników portalu społecznościowego
Facebook oraz strony internetowej platformy. Internauci w trakcie trwania akcji mogą
tworzyć „memy”, czyli proste formy obrazkowe, które są pomysłem rozprzestrzeniającym się – zwłaszcza w sieci – z ogromną swobodą (bo są kopiowane czy naśladowane). W tym celu uczestnicy zabawy mogą bazować na zdjęciach przedstawiających bohaterów znanych i rozpoznawalnych seriali z anteny Nickelodeon i Comedy Central.
Najciekawsze propozycje nagrodzone zostaną tabletami
Samsung Galaxy Tab2 7.0, a autorzy grafik, które będą cieszyły się największą popularnością otrzymają unikalne koszulki z nadrukiem własnego projektu. Jednocześnie wszyscy, którzy włącza się do zabawy w sieci, będą zapraszani do gry o samochód i inne nagrody w ramach konkursu „Dni Otwarte na Nagrody”.
„Dni Otwarte na Nagrody” w działaniach komunikacyjnych
Konkursowi Cyfrowego Polsatu towarzyszy szeroka kampania w mediach. Do końca września br. będzie można zobaczyć dedykowane spoty telewizyjne na kanale głównym i stacjach tematycznych Telewizji Polsat, na antenach TV4, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, AtMedia, Discovery Media, TVS, iTV, TV Biznes, 4fun.tv, TV Puls, a także w stacjach telewizyjnych Viacomu w Polsce, m. in. Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon, MTV, Vh1, Viacom Blink. Wsparcie komunikacyjne „Dni Otwartych na Nagrody” zaplanowano także na nośnikach partnerów, m.in. na monitorach bankomatów INVEST-BANKU i w e-mailingu skierowanym do użytkowników kont, w ramach serwisu www.ipla.tv czy na stronach WWW Viacom International Media Networks w Polsce, Cyfrowego Polsatu oraz INVEST-BANKU. Tradycyjnie na czas akcji witryny punktów sprzedaży platformy zostaną oznakowane informacjami o konkursie, a w salonach pojawią się urny gwarantujące bezpieczne składanie prac konkursowych.
Wiodącym partnerem akcji „Dni Otwarte na Nagrody” są kanały telewizyjne z portfolio Viacom International Media Networks – Comedy Central i Nickelodeon. Wybrane nagrody ufundowane zostały przez Ster Radom – partnera serwisowego Volkswagen, INVEST-BANK oraz Redefine – właściciela telewizji internetowej ipla.
Za koncept oraz organizację Konkursu odpowiada agencja EURO RSCG Poland. Kreacje ATL i BTL zostały przygotowane we współpracy z Agencją Close Brothers. Produkcją i postprodukcją spotu zajęli się AB Film Production i Nextmedia, a za przygotowanie „memomanii” odpowiada agencja interaktywna Fenomem. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.