dodano: 2012-09-03 11:15 | aktualizacja:
2012-09-03 11:37
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Gazeta Prawna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, powiedział, że większość przyrostu to klienci, którzy przeszli od konkurencji. Jego zdaniem teraz wielu odbiorców chce zobaczyć, jaka będzie oferta po fuzji, i tu Cyfrowy Polsat widzi szansę. Cyfrowy Polsat przyznaje, że spadek tempa wzrostu rynku przekłada się na likwidację punktów sprzedaży. Od marca do czerwca 2012 roku sieć sprzedaży skurczyła się z 936 do 858 punktów.
Przed końcem 2012 roku we wszystkich salonach Polkomtela (Plusa) pojawią się usługi Cyfrowego Polsatu. Widać to analogię w porównaniu z krokiem poczynionym ostatnio przez
CYFRĘ+ i
PLAY. Dodatkowo, po fuzji tych platform, CYFRA+ zapewne odziedziczy po platformie n współpracę z
Orange Polska. Beata Mońka, prezes CYFRY+, powiedziała, że dzięki współpracy z siecią PLAY platforma zyskuje dostęp do tysiąca punktów sprzedaży.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.