Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Gęsta sieć placówek pocztowych, armia listonoszy i ogólnokrajowy system logistyczny. Proponowany model współpracy Poczty Polskiej z partnerami biznesowymi opiera się na połączeniu tych elementów. Przykład? Z potencjału Poczty Polskiej chcą skorzystać producenci i dystrybutorzy dekoderów i anten do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej - podała Poczta Polska w komunikacie.
Co oferuje Poczta Polska?
Sprzedażą tunerów DVB-T będą zajmowali się producenci i dystrybutorzy.
Poczta Polska w tym przypadku wesprze producentów zbierając na ich zlecenie zamówienia na odbiorniki.
Jak to ma wyglądać w praktyce?
Klienci będą mogli wypełnić na poczcie lub u listonosza specjalny druk zamówienia, w którym określą jaki tuner chcą zamówić. Poczta oferuje także współpracującym z nią partnerom biznesowym możliwość pozyskiwania zamówień poprzez pocztową infolinię. Zamówienie zostanie przekazane przez Pocztę do producenta lub dystrybutora, z którym Poczta Polska ma zawartą umowę. Producent zapakuje i nada na poczcie tuner DVB-T. Następny krok to dostarczenie urządzenia pod wskazany przez klienta adres przesyłką pobraniową. Drugi model współpracy przewiduje magazynowanie sprzętu, pakowanie i wysyłkę tunerów po stronie Poczty Polskiej.
Biznesowe wsparcie
Poczta Polska w ramach umowy roześle także materiały reklamowe i informacyjne, docierając do wszystkich gospodarstw domowych w kraju.
-
Współpraca w zakresie pozyskiwania zamówień na dekodery jest elementem strategii rozwoju naszych relacji z klientami biznesowymi. Jesteśmy przygotowani do udostępniania takiego modelu także innym partnerom. Oferujemy profesjonalne wsparcie procesów sprzedaży dzięki pełnej obsłudze pozyskiwania zamówień i dostarczaniu ich do klientów - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.