dodano: 2012-11-26 02:57 | aktualizacja:
2012-11-26 04:05
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wpływy z
„Mikołajkowego bloku reklamowego”, obliczone na podstawie niezależnych wyników oglądalności, w całości zostaną przekazane na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych
Fundacji Polsat.
Tegoroczna edycja
„Mikołajkowego bloku reklamowego” będzie już dziewiątą okazją do pomocy potrzebującym dzieciom. Pomocnikami Świętego Mikołaja - którym jest Krzysztof Kowalewski, są tym razem piekarze, strażacy i studenci. Jak co roku akcję wspierają również dziennikarze „Wydarzeń” Polsatu i kanału Polsat News, a wśród nich: Monika Zalewska, Dariusz Ociepa, Grzegorz Kępka, Joanna Górska, Beata Cholewińska, Klaudiusz Slezak oraz Jarosław Gugała.
Dotychczasowe osiem edycji kampanii
„Mikołajkowego bloku reklamowego” przyniosło wsparcie dla podopiecznych
Fundacji Polsat w wysokości prawie 8,5 miliona złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitacje dzieci. Do dziś
Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 19 144 dzieci.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.