dodano: 2012-12-12 07:25 | aktualizacja:
2012-12-12 08:51
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Telewizja M
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Firma
Novamedia innovision Sp. z o.o., właściciel
TV M, rozpoczęła współpracę ze spółką
Tramwaje Śląskie w obrębie wyposażenia tramwajów:
116 ND Citadis,
PT8 i
E1 w przemysłowe urządzenia elektroniczne. W ramach realizowanego projektu poszczególne pojazdy będą posiadały:
-
tramwaj 116 ND Citadis - System Emisji Reklam i Szybkich Wiadomości składający się z podwieszanych podwójnych nośników LCD 22”, oraz Cyfrowy System Rejestracji Obrazu, którego głównym komponentem jest rejestrator Pico - służący do rejestracji materiału wideo zainstalowanych w pojeździe kamer oraz terminal Hydra wyświetlający motorniczemu widok z wszystkich kamer,
-
tramwaj PT8 - System Emisji Reklam i Szybkich Wiadomości składający się z pojedynczych nośników grodziowych LCD 22”, oraz Cyfrowy System Rejestracji Obrazu, którego głównym komponentem jest rejestrator Pico,
-
tramwaj E1 – Cyfrowy System Rejestracji Obrazu, którego głównym komponentem jest rejestrator Pico.
Właścicielem marki
TV M (
Telewizja M) jest firma
Novamedia innovision Sp. z o.o. z Kalisza. Firma prowadzi działalność od 2004 roku. Specjalizuje się w projektowaniu i produkcji zaawansowanych technologicznie przemysłowych urządzeń elektronicznych oraz w tworzeniu oprogramowania do sterowania zasobami elektroniki pokładowej, przeznaczonych do nowoczesnych autobusów, tramwajów i pociągów. Marka
TV M jest budowana konsekwentnie od początku istnienia firmy.
TV M jest liderem na rynku innowacyjnej telewizji, nadawanej w pojazdach komunikacji miejskiej w Krakowie i Łodzi. Firma oferuje swoim klientom stały dostęp do podglądu online realizowanych kampanii w komunikacji miejskiej. Firma
Novamedia stworzyła także
Studio Produkcji Animacji i Grafiki SPAIG Studio, tworzące animacje 3D i prezentacje multimedialne.
Telewizja M towarzyszy pasażerom w trakcie codziennej podróży komunikacją miejską w Krakowie oraz Łodzi. Atrakcyjny kontent informacyjny i rozrywkowy wykorzystywany jest do celów komercyjnych.
Telewizja M dysponuje blokami reklamowymi, ale jako jedna z nielicznych telewizji zlokalizowanych w komunikacji miejskiej w Polsce rozszerza emisję wyświetlanych reklam również o różnorodne bloki tematyczne. Program
TV M emitowany jest obecnie w 93 tramwajach, na 298 ekranach oraz w 45 autobusach na 90 ekranach LCD zainstalowanych po 2 lub 4 w każdym pojeździe.
Telewizja M to: 6,37 mln widzów w Krakowie oraz 3,9 mln w Łodzi, atrakcyjne zagospodarowanie czasu podczas podróży, długi kontakt z medium i dynamiczny obraz, który przykuwa uwagę.
Program
TV M ma formę ramówki na wzór telewizji stacjonarnej o sekwencji czasowej, nie przekraczającej 30 minut oraz długości nadawania w jednym pojeździe wynoszącym średnio 12 godzin na dobę. Ramówka ma formę schematu składającego się z
BT (
Blok Tematyczny) i
BR (
Blok Reklamowy).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.