dodano: 2012-12-19 16:24 | aktualizacja:
2012-12-19 16:28
autor: Anita Dąbek |
źródło: Manta
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
1. We wszystkich urządzeniach które trafią do serwisu, kabel niespełniający normy EMC zostanie bezpłatnie wymieniony na nowy, zgodny z wyżej wymienioną normą. Wszystkie osoby chcące wymienić swój zasilacz, będą mogły zrobić to bezpłatnie, po zgłoszeniu się do serwisu Manty: telefonicznie pod numerem: +48 (22) 332 34 63 (w godzinach od 9:00 do 17:00) drogą e-mailową pod adresem: serwis (malpa) manta.com.pl
2. Nowy zasilacz zostanie dostarczony pocztą lub kurierem.
3. Wszystkie partie urządzeń wyprodukowanych w przyszłości będą zaopatrzone w zasilacz spełniający normy EMC.
4. Nowe urządzenia zostaną przebadane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, w celu potwierdzenie zgodności z normą EMC.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.