dodano: 2013-01-15 15:10 | aktualizacja:
2013-01-15 16:42
autor: Anita Dąbek |
źródło: Discovery
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Włochy to największy rynek dla Discovery i kluczem naszego wzrostu w ciągu ostatnich dwóch lat było opracowanie skutecznej strategii biznesowej telewizji FTA, gdyż platforma ta rosła - powiedziała Dee Forbes, prezes i dyrektor zarządzający Discovery Networks Western Europe. -
Przejęcie Switchover Media pozwala na zwiększenie zasięgu i skali dla tej strategii FTA, jak również dywersyfikuje nasze portfolio dodając treści o przestępczości i dla dzieci, które okazały się popularne wśród widzów i reklamodawców.
Wraz z nabyciem Switchover, Discovery posiada teraz sześć marek FTA i sześć marek pay-tv we Włoszech. Połączony biznes będzie nadzorowany przez Marinellę Soldi, dyrektor zarządzającą Discovery Italy.
Kanały FTA Discovery we Włoszech obejmują
Real Time (kanał rozrywkowy dla kobiet, uruchomiony w 2010 roku, który jest obecnie siódmym co do wielkości kanałem we Włoszech wśród kobiet) i
DMAX (uruchomiony pod koniec 2011 roku, obecnie dziewiąty co do wielkości kanał dla mężczyzn). Płatne kanały Discovery we Włoszech to
Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery Science i Discovery World.
Switchover Media, założona w 2009 roku, zarządza dwoma darmowymi kanałami skierowanymi do osób dorosłych, w tym
Giallo o śledztwach i przestępczości, skierowany do kobiet, i
Focus dla mężczyzn. Ma w ofercie także dwa kanały dla dzieci -
K2 i
Frisbee, a także
GXT - płatny kanał dla mężczyzn.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.