dodano: 2013-01-23 11:00 | aktualizacja:
2013-01-23 11:23
autor: Anita Dąbek |
źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zdaniem ministra, w razie wprowadzenia
opłaty audiowizualnej musiałyby zostać utrzymane lub rozszerzone obecne ograniczenia w nadawaniu reklam, a najlepszą datą byłby
1 stycznia 2014 roku. Według ministra, opłata audiowizualna jest jednym z wielu wariantów rozwiązania problemów mediów publicznych. Inne to m.in. finansowanie z budżetu i z Funduszu, tworzonego przez wpłaty mediów komercyjnych, oraz reforma mediów publicznych, które przez pewien czas byłyby pozbawione wspomagania finansowego. Bogdan Zdrojewski jest przeciwny prowadzeniu prac nad ustawą medialną w sytuacji, gdy nie przeprowadzono konsultacji ze wszystkimi zainteresowanymi.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.