reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Polsat Biznes rozpoczyna walkę o każdego widza [wideo]

dodano: 2013-01-31 13:07 | aktualizacja: 2013-01-31 14:45
autor: Łukasz Knapik | źródło: Newseria

Polsat Biznes Nowe studio, oprawa, a także logo i oferta programowa. Od 18 lutego 2013 roku biznesowy kanał Polsatu - TV Biznes zmieni nazwę na Polsat Biznes. (więcej tutaj) Jak zapewnia jego kierownictwo, w 70 procentach Polsat Biznes będzie nowym kanałem. Stacja chce znacząco poprawić oglądalność. Daje sobie na to dwa lata.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
 - Oczekujemy wzrostu udziału w rynku do poziomu 0,1-0,2 procent, co już będzie dość wysoko pozycjonować stację - mówi Agencji Informacyjnej Newseria Henryk Sobierajski, szef kanału Polsat Biznes. - Założenia teoretyczne są na dwa lata, ale myślę, że praktycznie uda się to w tym roku zrealizować.

Jak podkreśla kierownictwo stacji, taki wynik będzie możliwy dzięki skierowaniu oferty programowej do każdego, kto jest zainteresowany procesami zachodzącymi w gospodarce, a nie tylko do finansistów, inwestorów czy maklerów giełdowych.

Podstawą kanału mają być newsy gospodarcze z kraju i ze świata oraz informacje z warszawskiej giełdy. Ale w nowej odsłonie Polsat Biznes równie mocno postawi na inne programy. (więcej tutaj),

 - Chcemy zaproponować bardzo silne „Biznes Informacje", bardzo silne newsy biznesowe plus silna publicystyka, komentująca wiele wydarzeń, nie tylko w skali makroekonomicznej, ale również mikro, oraz weekendowe, lifestyle'owe, ciekawe magazyny gwarantują ten wynik - zapewnia Henryk Sobierajski.

Polsat Biznes liczy przede wszystkim na zdobycie nowej widowni. Jednak nie zamierza konkurować ze stacją TVN CNBC.

 - To nie jest dla mnie odnośnik. Ja chcę zdobyć określonego widza. Taką mam filozofię tworzenia produktów informacyjnych, publicystycznych, że nie trzeba komuś czegoś zabierać, tylko stworzyć coś takiego, żeby ludzie chcieli oglądać - mówi Sobierajski.

Szef stacji jest jednocześnie przekonany, że jest miejsce na polskim rynku medialnym na taki odświeżony kanał biznesowy.

- Biznesowy, ale z odniesieniem również makroekonomii do mikro. Mamy czasy gospodarczo niespokojne i zwykli ludzie również interesują się pewnymi mechanizmami. Chcemy to w sposób czytelny im przedstawiać - mówi Henryk Sobierajski.

Według danych Nielsen Audience Measurement (dla portalu wirtualnemedia.pl) w grudniu 2012 roku TV Biznes zanotowała wzrost średniej oglądalności o ponad 130 procent - do 2,9 tys. widzów, a jej udział w rynku wyniósł 0,04 procent. Tyle samo, co konkurencyjnej stacji ekonomicznej. Jednak w tym samym czasie TVN CNBC oglądało średnio 21 procent widzów mniej (2,7 tys. osób).

TV Biznes powstała w 2004 roku. Był to pierwszy polskojęzyczny kanał poświęcony zagadnieniom gospodarczym. Redakcja znajdowała się w Poznaniu. Trzy lata później TV Biznes kupiła Grupa Polsat. W październiku 2010 roku siedziba stacji została przeniesiona do Warszawy.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały TV w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

489 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...