Rusza sprzedaż kampanii reklamowych na marzec w reprezentowanych przez Atmedia stacjach telewizyjnych. Średni koszt dotarcia zostaje utrzymany na poziomie ceny z marca 2012 roku.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Atmedia, biuro reklamy telewizji i nowych mediów, rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na marzec 2013 roku. Cena 1 GRP w ofercie presales wynosi 2550 zł w pasmach off-peak, a 3570 zł w pasmach prime-time.
Marzec zapowiada się jako miesiąc kampanii promujących sprzedaż marek przed Wielkanocą. Dlatego na znaczeniu zyskuje dotarcie do kobiet - decydentek zakupowych w kategorii FMCG.
Udział pakietu Atmax wśród kobiet z grupy wiekowej 25-49 lat rośnie proporcjonalnie do wielkości dochodu przypadającego na ich gospodarstwa domowe.
Konkurencyjność pakietu Atmax wynika także z możliwości precyzyjnego dotarcia grup celowych (affinity index), co przekłada się na atrakcyjne koszty dotarcia, poprzez konwersję z bazowego kosztu CPP (16-49).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.