reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

PLAY: 8,7 mln klientów

dodano: 2013-02-26 13:24
autor: Adrian92 | źródło: PLAY

Play PLAY zakończył rok 2012 z 8,7 mln klientów. To wzrost o niemal jedną czwartą w porównaniu z poprzednim rokiem. Udział w rynku wyniósł 16%. Wzrost liczby klientów pozytywnie przełożył się na wyniki finansowe. Spółka osiągnęła ponad 3,4 mld zł przychodu ze sprzedaży - o 29% więcej niż przed rokiem. EBITDA wzrosła z 874 mln zł w 2011 roku do ponad 1,2 mld zł w roku 2012, co daje wzrost 40%.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
PLAY podsumował 2012 rok podczas międzynarodowej konferencji telekomunikacyjnej w Barcelonie. Wyniki wskazują na znaczący postęp, jakiego spółka dokonała w ostatnim roku. Sukcesem okazała się między innymi FORMUŁA 4.0 - oferta nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci, wprowadzona w marcu 2012 roku. PLAY wyznaczył w ten sposób nowy kierunek rozwoju branży, zmuszając konkurencyjne sieci do zaoferowania podobnych, korzystnych dla klientów planów taryfowych.

Silną pozycję PLAY jako inicjatora prokonsumenckich zmian docenili klienci. Aż 7 z 10 osób decydujących się na zmianę operatora i przeniesienie numeru do innej sieci wybrało PLAY. Dzięki między innymi Formule 4.0 spółka pozyskała ponad 1,6 mln nowych klientów, uzyskując łączną bazę 8,7 mln klientów po 5 latach działalności. Co ważne, obok dynamicznie rozwijającego się segmentu detalicznego, PLAY zanotował imponujący wzrost w segmencie biznesowym. W 2012 roku sieć miała już 1,1 mln klientów biznesowych, co daje wzrost o 107% w stosunku do poprzedniego roku.

- 2012 - to bardzo dobry rok, zarówno dla PLAY, jak i konsumentów polskiego rynku telekomunikacyjnego - mówi Jřrgen Bang-Jensen, prezes P4 Sp. z o.o. - Wprowadzając pierwsze oferty bez limitu, wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy czekali na nieskomplikowane i przewidywalne oferty. Przyszłość rynku telekomunikacyjnego to proste i przejrzyste rozwiązania, których PLAY jest prekursorem.

W roku 2013 roku polski rynek telekomunikacyjny czekają kolejne zmiany. Od stycznia obowiązują zrównane stawki MTR, co powinno przełożyć się na zaprzestanie stosowania zawyżonych marż na połączenia do PLAY. Z kolei wygrana PLAY w przetargu na rezerwację częstotliwości z pasma 1800 MHz pozwoli spółce na dalszy rozwój usług w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu mobilnego.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

679 zł Więcej...