dodano: 2013-02-28 14:36 | aktualizacja:
2013-02-28 15:44
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Admotion
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Digital out of Home wkracza w coraz to nowe miejsca i wykorzystuje już nie tylko środki transportu publicznego, lotniska czy przychodnie, ale również miejsca imprez masowych. Reklama w segmencie DOOH pozwala na trafienie do ściśle określonego targetu i daje możliwość intensyfikacji przekazu.
Branża digital signage stawia na instalowanie nośników w swoim bezpośrednim sąsiedztwie. Kilka ekranów obok siebie wzbudza znacznie większe zainteresowanie (według badań o około 30 proc.), a tym samym polepsza się efektywność kampanii.
W portfolio
Admotion są ponadto:
Health TV - telewizja konsumencka w wiodących sieciach placówek medycznych i
SIM -
System Informacji Metropolitalnej - zespół ekranów LCD w
Szybkiej Kolei Miejskiej (
SKM) w Trójmieście.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.