dodano: 2013-03-04 13:55 | aktualizacja:
2013-03-04 14:16
autor: Łukasz Knapik |
źródło: STARS.TV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
STARS.TV, nowa stacja muzyczna, dołącza do portfolio
Atmediów, biura reklamy telewizji i nowych mediów. Współpraca w zakresie sprzedaży reklam i akcji specjalnych rusza już w marcu br., a pierwsze kampanie reklamowe zostaną wyemitowane w kwietniu br..
STARS.TV dołączy do szerokiej oferty telewizji muzycznych sprzedawanych przez
Atmedia, takich jak
Eska TV,
Polo TV,
iTV,
Kino Polska Muzyka i
Czwórka Polskie Radio.
STARS.TV (
STARS.TV HD) adresowana jest do dorosłej publiczności, której proponuje przeboje muzyczne z wielu dekad - od lat 60 po współczesne. Stacja nadaje od listopada 2012 roku, można ją oglądać za pośrednictwem satelity
Eutelsat Hot Bird 13°E, w platformach cyfrowych i kilkudziesięciu telewizjach kablowych.
STARS.TV należy do spółki
JBD S.A.
- Segment stacji muzycznych jest dziś jednym z najszybciej rosnących na rynku telewizji tematycznych. Jego udział w czasie oglądania wzrósł w pierwszych miesiącach br. o ponad 40 proc. (z 2,4 do 3,4 proc. w grupie 16-49, porównanie 1.01-28.02. 2012 i 2013), a zwrot ku dojrzalszej publiczności i odkrywanie kolejnych muzycznych nisz pokazuje, że wciąż ma spory potencjał wzrostu - powiedziała
Justyna Bednarek, dyrektor ds. obsługi kanałów w
Atmediach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.