Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sprawy indywidualne, czyli np. stan zadłużenia w opłacie abonentowej są rozpatrywane tak jak do tej pory. Pod numerem infolinii uzyskamy numer do pracownika KRRiT zajmującego się naszym indywidualnym kontem.
Infolinia 22 597-31-01 działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 -16.00.
Opłatę abonamentową uiszcza się z góry do 25. dnia pierwszego miesiąca okresu rozliczeniowego. Oznacza to, że abonent wnoszący opłatę 25. dnia miesiąca terminowo wywiązuje się z ustawowego obowiązku. Ważny jest dzień, w którym abonent dokonuje płatności, nie zaś dzień, w którym ta płatność wpływa na rachunek bankowy Poczty Polskiej S.A. W sytuacji, gdy opłata wniesiona przez abonenta 25. dnia miesiąca wpłynie na rachunek 26. lub 27. jednostki Poczty nie mogą naliczać odsetek za zwłokę w jej uiszczeniu.
Rejestracji odbiorników radiowych i telewizyjnych dokonuje się w urzędach pocztowych w ciągu 14 dni od dnia wejścia w ich posiadanie.
Dowodem zarejestrowania odbiornika są:
-
wniosek o rejestrację odbiorników radiofonicznych/telewizyjnych
-
zawiadomienie o nadaniu indywidualnego numeru identyfikacyjnego użytkownikowi odbiorników radiofonicznych/telewizyjnych.
Opłaty abonamentowe wnosi się za pomocą:
-
blankietów wpłat spersonalizowanych otrzymanych drogą korespondencyjną,
-
standardowych blankietów wpłat na rachunek bankowy, ogólnie dostępnych w placówkach pocztowych.
Abonament RTV można wpłacać we wszystkich placówkach pocztowych bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wpłat można dokonywać również w pozostałych instytucjach finansowych oraz przez Internet.
Wpłat z tytułu abonamentu RTV należy dokonywać na numer rachunku bankowego zawierający indywidualny numer identyfikacyjny abonenta.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.