dodano: 2013-03-26 15:00 | aktualizacja:
2013-03-26 16:00
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Presserwis
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nadawca kanału
ATM Rozrywka TV chce jesienią br. zmienić wizerunek stacji, kojarzonej z powtórkami seriali z archiwum telewizji
Polsat (jest ona odpowiedzialna za produkcję programu
ATM Rozrywka TV). W rozmowie z
„Presserwisem” Maciej Grzywaczewski, wiceprezes
ATM Grupa, powiedział, że spółka negocjuje z polskim dystrybutorem zakup pakietu filmowego z tzw. mocnym kinem. Nadawca zakupił już kilka nowych programów rozrywkowych, będzie ich też szukać na targach w Cannes.
- Niewykluczone, że uruchomimy też produkcję przeznaczonego dla ATM Rozrywki cyklu scripted docu lub telenoweli. Wiele zależy jednak od tego, jak zachowa się rynek po zaplanowanym na koniec lipca ostatecznym wyłączeniu naziemnej telewizji analogowej - powiedział
„Presserwisowi” Maciej Grzywaczewski.
ATM Rozrywka TV nadaje od lutego 2012 roku. Za cały ubiegły rok kanał pomniejszył zysk
ATM Grupa o 1,29 mln zł.
Maciej Grzywaczewski zapowiedział w rozmowie z
„Presserwisem”, że tym roku przychody kanału powinny już przekroczyć jego koszty.
ATM Rozrywka TV jest dostępna w naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) - MUX 1, w platformie Cyfrowy Polsat i w wybranych sieciach kablowych. Nadawcą ATM Rozrywka TV jest spółka ATM Grupa, której udziałowcem, wraz z partnerami i podmiotami zależnymi, jest Zygmunt Solorz-Żak. Za produkcję programu i przekaz ATM Rozrywka TV odpowiada należąca do Zygmunta Solorza-Żaka Telewizja Polsat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.