- Kto sięgnie po mistrzostwo? - pod takim hasłem ruszy 16 kwietnia 2013 roku kampania outdoorowa Tauron Basket Ligi. Jej celem będzie promocja rozpoczynającej się 27 kwietnia fazy play-off, która w czerwcu wyłoni mistrza Polski w koszykówce mężczyzn w sezonie 2012/13.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Rywalizacja w Tauron Basket Lidze jest niesamowicie zacięta. Dziennikarze i kibice nie mają jednego faworyta do mistrzostwa. Tytułu bronić będzie Asseco Prokom Gdynia, ale PGE Turów Zgorzelec, Anwil Włocławek, Stelmet Zielona Góra, Trefl Sopot i Energa Czarni Słupsk, a także AZS Koszalin i Polpharma Starogard Gdański zrobią wszystko, abyśmy mieli nowego mistrza Polski - mówi Michał Pacuda, PR Manager w Polskiej Lidze Koszykówki.
Billboardy będą eksponowane przez dwa tygodnie w 120 lokalizacjach w całej Polsce, w tym również w miastach, w których nie występują drużyny Tauron Basket Ligi.
- Stawka jest ogromna, bo kto wygra Tauron Basket Ligę otrzyma prawo do występów w elitarnych rozgrywkach Euroligi - dodaje Pacuda.
Billboardy Tauron Basket Ligi znajdą się na nośnikach firmy Ströer. Mecze TBL transmitowane są w TVP Sport oraz na sport.tvp.pl. Projekt plakatu wykonał Jakub Bereźnicki.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.