dodano: 2013-05-12 17:51 | aktualizacja:
2013-05-12 18:39
autor: Łukasz Knapik |
źródło: tvn24.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sondaż E
uropean Trusted Brands został przeprowadzony przez
„Reader’s Digest” po raz 13. W badaniu wzięli udział respondenci z 12 krajów, w tym również z Polski. Respondenci w ankiecie on-line mieli wskazać, którym markom ufają najbardziej.
Podczas gali
European Trusted Brands 2013 przyznawane są dwie równorzędne nagrody -
Złote Godła trafiają do marek, które w ankietach otrzymały najwięcej spontanicznie oddanych głosów w swojej kategorii.
Kryształowe Godła wędrują natomiast do marek, które zostały przez konsumentów najwyżej ocenione według 5 kryteriów: jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta i społeczna odpowiedzialność.
W kategorii stacja telewizyjna
Złote Godło zostało przyznane telewizji
TVN,
Kryształowe Godło trafiło z kolei do
TVN24. W imieniu stacji
TVN nagrody odebrał
Sławomir Gołębiewski.
Podczas tegorocznej gali nagrodzone zostały także - po raz pierwszy w historii - osobistości, które Polacy obdarzyli największym zaufaniem. Najbardziej cenionym dziennikarzem telewizyjnym został
Kamil Durczok, szef
„Faktów TVN”, który osobiście odebrał wyróżnienie.
Najbardziej cenionym sportowcem został
Adam Małysz, aktorem -
Bogusław Linda, przedsiębiorcą -
Jan Kulczyk, politykiem -
Donald Tusk, a muzykiem -
Piotr Rubik.
Wyniki badania
European Trusted Brands 2013 pokazały, że najczęściej wymienianą marką godną zaufania, we wszystkich kategoriach, jest
Rossmann (supermarkety drogeryjne) - wybrało ją 66 proc. ankietowanych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.